vickers Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg lurer på å kjøpe en 19-tommers LCD skjerm. Har lest en del tester her på hardware, men synes ikke panelet som har testet dem har kommet med en som skiller seg ut. Derfor er jeg fortsatt litt usikker på hvilke skjerm som er den beste. Den bør koste rundt 4000,-. Jeg spiller ikke spill, men etterslep er vel uansett like irriterende? Takker for svar. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Om du ikke spiller, bør du absolutt vurdere Dell 1905FP. Dette er en glimrende skjerm til den prisen. Den er basert på samme panel som den mye dyrere Samsung 193P, og får blant annet stående ovasjoner hos Anandtech. R. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med denne da. Lav pris og gode spesifikasjoner. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den har ikke DVI, som i teorien gir en mye bedre fargegjengivelse... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den har ikke DVI, som i teorien gir en mye bedre fargegjengivelse... Man kan vel bare kjøpe DVI kabel. Koster vel ikke mye. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Som Smeboe nevner, så har ikke 913N noen DVI inngang. Dessuten så er dette en skjerm som er spesielt rettet mot gamere. Den har få innstillingsmuligheter, og innsynsvinkelen er lav (fargene blir mao. forvrengt når du ser på skjermen fra siden). Toms Hardware har akkurat testet denne skjermen. Alle tre skjermene i denne testen bruker forøvrig samme panel, og det er interessant å se at man nå begynner å få raske skjermer som har god fargegjengivelse. R. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva med denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25048 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå