Jonhoo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg har en F/S 360W PSU, og noen ganger starter maskinen min av seg selv helt plutselig. Dette begynte like tter at jeg innstallerte vannkjøling. Jeg lurer derfor på om det finnes et program for å finne ut hvor mange watt msakinen min trekker så jeg kan se om PSUen min er for "liten"... På forhånd takk Jon Endret 14. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Vet det finnes en side hvor du kan regne det ut, skal lete litt... Edit: Fant linken, jeg får den selv ikke til å virke, men men mange som sier at den virker: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Endret 14. februar 2005 av kuroger Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 PCen trekker ca. 342... Og det er uten vannkjølingen.... PSUen min er en Fortron Source 360W, skulle det holde? Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Funket linken? Får den ikke til å virke jeg... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Virket for meg..... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Arrrggg. får ikke siden til å virke. har prøvd Opera, Explorer, Firefox på PCen og Explorer og Safari på begge macene... Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg kom inn med en gang med IE... Vet ikke jeg, kanskje den har havnet i en eller annen block liste hos nettoperatøren din, eller i brannmur eller lignende Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kom inn på linken med firefox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå