melli123 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) den kommer på dvd i slutten av måneden(30.03.05) JIPPI! Endret 28. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Mange virkelige gode elementer i denna serien. Spoiler: Som f.eks. at han stefaren vendte tilbake igjen. Virkelig bra! Dessverre er det jo noen klisjeer med, men hva kan man regne med? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Satt på samme fly som han svarte typen på søndag. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Satt på samme fly som han svarte typen på søndag. Hah, kånge. Ser han like narkovrak ut i virkeligheten? Uansett, RAN er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Digg at noen endelig har forstått det, å lage slike serier mener jeg Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det jeg ikke skjønte noe av var når de satt i hytta .. og vi så purken i skauen storme inn i hytta .. Kan noen forklare den? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det jeg ikke skjønte noe av var når de satt i hytta .. og vi så purken i skauen storme inn i hytta .. Kan noen forklare den? Det var forskjellige hytter det var snakk om. Det var bare klippet sammen slik at man skulle tro det var hytta der ranerne gjemte seg. Ganske bra måte å bygge opp stemningen på Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg håper det kommer i reprise, for jeg fikk ikke med meg de to første episodene (dvs halvparten), og jeg må si det var meget bra! Fikk nesten lyst til å bli kommandoraner Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sikkert jeg som roter, men ranet var den serien der de var smågutter først og så var de eldre!? Så skifta de litt fram og tilbake? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Satt på samme fly som han svarte typen på søndag. Hah, kånge. Ser han like narkovrak ut i virkeligheten? Uansett, RAN er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Digg at noen endelig har forstått det, å lage slike serier mener jeg Satt like bak meg, hørtes ut som en hyggelig type. Ser like rava ut ja. Akkurat likeens. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Litt skuffende avslutning på serien. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var idag! NEEI jeg så det ikke, noen som vet om det går i reprise en dag? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Litt skuffende avslutning på serien. Jah. Håpa han sku innrømme det eller kjøre seg ihjæl Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ' date='07/03/2005 : 22:25'] Litt skuffende avslutning på serien. Jah. Håpa han sku innrømme det eller kjøre seg ihjæl Helt enig. Trodde faktisk han skulle kjøre utfor et stup etc. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Elendig og skuffende slutt på en fantastisk serie!! Men hvorfor så kort? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 De hadde vel ikke råd til mer. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har alle 4 episodene trygt plassert på D hard disken Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Skikkelig bra serie! Akkurat slutten var litt rar som nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå