Der Kommissar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, som topic sier har jeg begynt å kanske Roaccutan-piller Dette var egentlig ikke et skikkelig gledesutbrudd, ikke på langt nær, men jeg følte bare for det. Whahahaha! Om 6 måneder blir det good times! Btw: Roaccutan inneholder isotretinoin, og er den beste behandlingen for konglobat akne, eller som den vanlige mann i gata sier: "Pizzatryne" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 .... Hva er Roaccutan? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ....Hva er Roaccutan? Pizzatryne medisin Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Js, og hvis man er gravid når man eter det blir man å føde et dødt misfoster! Og i ekstreme tilfeller har folk blitt deprimerte av medisinen, og har tatt selvmord! Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du også JEg har også nettopp begynt å knaske på de hvitte/lilla pillene... Fikk beskjed om 5 måneder jeg da Men fyttirakeren så dyre de er... glad vi får 90% ellerno dekket av staten. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Får du serriøst dekket no sånt? hudkrem ffs Lenke til kommentar
acon Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Får du serriøst dekket no sånt? hudkrem ffs For det første er det piller Du får dekket dem ja, hvis legen mener du har behov for dem. Tabelettene er så "sterke/farlige" at vanlige leger ikke har lov til å skrive dem ut, og apoteker sjelden har dem på lager. Må til spesialist. Så ja, vi får dem dekket... siden det er sterke medisiner som krever tett oppfølging og spm gir gode resultater. Må legge til at sjeldene bivirkninger er alvorlig depresjon/selvmord eller alovrlige nyre/leverskader Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Eh, 90 %? Wtf, vi måtte betale nesten 2000 kroner for 100 piller! Tror jeg må ta meg en prat med Dr. Falk ja, skal på blodprøvekontroll rett før påske, så... Det blir jo å koste neste 8000 kroner tilsammen tror jeg, og det er mye for å knaske piller, men det hjelper i allefall Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 8000,- for å bli kvitt kviser? Alle har/har hatt kviser da.. Ikke noe å skjemme seg over Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Vel, har noe som kalles for noe så teit som konglobat akne, og dette er ikke kviser man blir kvitt etterhvert. Dette er kviser som danner arr, og jeg begynner allerede å få arrdannelser. Om jeg ikke hadde gjort noe med det vill jeg endt opp noe á la han derre presidenten i Ukraina... Eller, kanskje ikke så ille (han vlei jo forgifta), men kanskje som han derre "Ventress" i Hartbeat, om noen har sett det på nrk. Og slik vil jeg rett og slett ikke se ut Så derfor bruker jeg medikamentet Endret 18. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Js, og hvis man er gravid når man eter det blir man å føde et dødt misfoster! Og i ekstreme tilfeller har folk blitt deprimerte av medisinen, og har tatt selvmord! Hørtes jo ut som rene vidundermiddelet... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Enig.... Dyr død.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jajaja, nu var det jo bare helt ekstreme tilfeller at folk har blitt deprimerte av, som har ført til selvmord da. Men det med graviditet er noe som kommer til å skje uansett, så et dødt misfoster føder man ja... Mmm, deilig! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Grattis! Sjølv har eg tatt Roaccutan, og er veldig nøgd. Du kan likevel få tilbakefall med kviser etter endt kur, noko som eg fekk. Talgproduksjonen er betydeleg mindre though. Då må du vente ei god stund før du kan ta Roaccutan igjen, sidan kroppen kan bli "immun" mot medikamentet. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Han godeste Dr. Falk (hudspesialisten jeg gikk til) sa at det dog var liten sjanse for tilbakefall da, men alt er bedre enn ingenting. Jeg måtte også humre litt da han sa med en nesten lettere irritert tone at disse hudkremene på tv var bare juks og fanteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå