LgitechDInovo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! som topic sier,jeg har problemer med å rippe en dvd, det kommer feil mld som det her: er det noen som vet hva dette kan skyldes og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det?? på forhånd takk =) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hmm for lite plass på HDD som er "mellomlagring" for dataene som overføres (dette er nødvendigvis ikke samme HDD som du lagrer det ferdige produktet på) Eller for høye specs på video/lyd, slik at pc ikke klarer det, vet ikke hvor kraftig pc du har Endret 14. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 pc er: abit ic7-g p4 3,2 Ghz prescott, 1024 pc3200, raptor 10,000 rom disk som os, og 200 gb s-ata disk som lagring! tror ikke det er det som er problemet! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) mye raskere CPU an meg jallefall....Ikke noe å si på specs Det KAN være at du velger "ram" som "lagring", noe som resulterer i at den blir full, prøv å velge "location" til Harddisk Er det 1# dvd ripper Se? eller ImToo dvd ripper Se? Det er disse 2 som er alternativ ved søk: dvd-ripper SE Endret 15. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 det var screenshot fra #1 SE, men nå har jeg prøver jeg imtoo og det ser ut til å funke fett hittil ihvertfall, fant en ersial som passet meg ypperlig enkelt å bruke å! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Håper det funker, fant det foret par timer siden selv Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 har kopiert to nye dvd filmer nå å det funker uten problemer, noen sier at easy divx er bra, men det går ikke hos meg, men nå har jeg funnet et prog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå