Olethros Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ikke for det at det gjør stort fra eller til, men jeg har akkurat samme problemene med min flunkende nye PX-716A som trådstarter her. Nyeste Plextools (2.20) og nyeste firmware (1.04u), og likevel duger den ikke til annet enn å lage ølbrikker! Jeg har den koblet som sekundær master på et Asus A7N8X nForce2-hovedkort, så det er ikke VIA-chipsettet som er problemet i dette tilfellet; det ser ut til at 716A rett og slett er en møkkabrenner. Min skal ihvertfall sporenstreks tilbake til Flexi-data i morgen. Håper de har noen andre merker inne på lager. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet at Nec kommer straks med en ny brenner med betegnelsen 3540 tror jeg leste om det på pc world.no Lenke til kommentar
AL84 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Komplett har fått igjen min. Har enda ikke fått somlet meg til å kjøpe ny, men det blir en Nec. Hadde jo egentlig tenkt en 3520, men da får jeg vente litt til på 3540 hvis den kommer i nær framtid Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Synes rart at folk har så mye problemmer med px716 , har denne selv og er strålende fornøyd . ingen feil eller mangler, ingen feilbrenning osv sålangt Lenke til kommentar
Pep Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har også Plextor PX716A. Har ingen problemer i det hele tatt. Bortsett fra ett tilfelle med Verbatims "photo printable" plater. De var rett og slett helt umulige å få lest av i en annen dvd spiller/dvd rom. Forsøkte å brenne de på en Sony DRU-510A med samme resultat. Det er ikke Plextor brenneren som er problemet, men platene i dette tilfelle. Kan det være samme problem hos deg/dere? Prøv andre type plater er mitt råd. Jeg ble selv litt sjokkert over min opplevelse iallefall... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er kjent at det kan være problemer med nvidia baserte hovedkort. For all del kjør Microsoft sine standard IDE drivere og ikke nvidia sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå