Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

casemod = definasjon??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe , ja det var det da , nei det dreier seg mest sansyneligt om hvor kreativ du er , har du noe som feks ingen andre har så er du garantert en eller annen plass på pallen i denne type konkuranse, dette gjelder også for tastatur , mus , skjærm osv , utformelse av kasse,vinduer , lys , yea you name it, det er ingen grenser for hva du kan gjøre med ei data kasse og utstyr , det hele avhenger av deg og din kreativitet.

det skal se avansert ut , pent , ryddigt , og noe som vekker stor oppsikt blandt publikum ,

yea man , get your cap on , find your gear and start working , " Power rooles " hehe

Lenke til kommentar

en ting som man bare kan lære seg med en gang er at det ikke er noe vits med en fin case mod hvis du sitter med hvit skjerm og tastatur ved siden av som ikke ser ut,hvis kabinettet ditt f.eks er blått eller svart....

Casemods har jo gått mer og mer over til å være modd av alt annet enn kabinettet også....

Ting bør stå i stil til hverandre.

Jeg vant faktisk min første konkurranse ved å ha modda et tastatur, spray malt det svart først, og deretter lagt neon nedi, også lånte jeg en svart skjerm med neon av en kamerat... :smile:

Lenke til kommentar

jepp er enig der :smile: ikke no særligt pent med bare ei moda kasse men jeg legger til at det er ikke lønsomt å forhaste seg , jeg mener , gjør ferdig en ting av gangen så det ikke bare blir rot, ikke særligt pent med halvferdig jobb både her og der :smile: jeg er selv en nybegynner med moding men det er viktigt å ta tiden til hjelp for å få et bra resultat, jeg har begynt på det 5 laget med innvendig lakkering og er ikke ferdig ennå :smile: ting tar tid og jeg gidder ikke gjøre eller lage noe som er dritt bare fordi jeg har dårlig tid , nei bruk god tid og en nøye jobb så får du garantert et ganske så bra produkt ut av din kreativitet :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...