hemo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 I min datamaskin står det ein harddisk på 250 GB. Den er delt i tre, mtp linux eller andre OS som dual boot. Eg får ikkje tatt backup av heile systemet, og er litt redd for å gjøra feil. Vedlagdt er eit bilete av inndelinga. Eg må vel flytta swap-fila vekk frå D-partisjonen som må formaterast med ein Linux-OS, ja? Er det risikabelt å gå laus på dette? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 gå in i Windows og fjern SWAP Lenke til kommentar
hemo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jo-takk, det bør gå greit å få fjerna swap-fila frå Windows. Men likevel... Er ikkje dette litt skummelt? Kan eg bare dundra inn Fedora, utan å vera redd for at C eller E skal forsvinna? Endret 15. februar 2005 av hemo Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jo-takk, det bør gå greit å få fjerna swap-fila frå Windows. Men likevel... Er ikkje dette litt skummelt? Kan eg bare dundra inn Fedora, utan å vera redd for at C eller E skal forsvinna? ja du velger jo selv hvilken disk/partisjon du vil formatere er det andre partisjon på første disk så formater hda2 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jo-takk, det bør gå greit å få fjerna swap-fila frå Windows. Men likevel... Er ikkje dette litt skummelt? Kan eg bare dundra inn Fedora, utan å vera redd for at C eller E skal forsvinna? Ja, men du bør slette D:\-partisjonen før du installerer. Hvis du gjør dette, installere Fedora seg automatisk på den ledige plassen ("D:"), og lar Windows-partisjonene være i fred. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Så sjølv om E'en kjem "etter" den ledige plassen, så blir den uendra og funksjonabel, sjølv om Fedora har snikt seg inn? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Så sjølv om E'en kjem "etter" den ledige plassen, så blir den uendra og funksjonabel, sjølv om Fedora har snikt seg inn? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå