Ø.B. Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm jeg mistenker noe er feil på kameraet på D500 tlf'en min. Mener bildene på den andre jeg hadde var bedre.. Og i VGA så er det jo skikkelig crappy kvalitet uansett. sjekk dette : alle bildene i 640 x 480 er slike: trykk på bildet Har tatt flere også, Alle er like dårlig i den oppløsninga et til Synes det bare er så merkelig at det er så stor forskjell på disse oppløsningene. Men i beste kvalitet er det forsåvidt veldig bra da. men litt dårligere enn den andre D500'en jeg måtte levere igjen pga operatørsperre mener jeg å huske.. Hvis noen andre med D500 kunne ha posta noen bilder tatt i 640 x 480 oppløsning hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har du kavlitetsinstillingen på normal, fin eller superfin?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Duckhunter skrev: Har du kavlitetsinstillingen på normal, fin eller superfin?? Superfin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå