cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fikk boken i dag, har bare lest i et par timer, men storkoser meg med boken. Er jo ikke lenge til siste del kommer heller, halvt år ca. Mars 2012 finner jeg som release, så halvannet år. Hva i!??! Hvordan er det meningen at jeg skal greie å vente så lenge? :/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Leste hele serien på nytt et par 3 ganger burde da hode. Men det er aaaaalt for lang ventetid, er enig i det. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 La nå heller Branderson bruke litt ekstra tid på å gjøre den siste boka i serien til den beste. Det er tross alt den siste boka. Jeg for min del vil vel egentlig ikke at serien skal avsluttes, samtidig som jeg vil det.. litt av et paradoks. Den siste boka skal uansett være en verdig avslutning på en bokserie jeg har brukt mye tid på. Husker fortsatt da jeg starten på den i 9. klasse på ungdomsskolen. Lite ante jeg da hva jeg hadde begitt meg ut på, men er sjeleglad for det nå. Har forsåvidt lest litt i The Towers of Midnight, men har ikke klart å kommer lengre enn t.o.m. kapittel 1 (som jo var voldsomt kort!). Hittils er det dog tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Der var man ferdig med Tower of midnight. Haddde håpet at det skulle ta litt lengre tid, men det gjorde det ikke. Meget fornøyd med boken, og venter i spenning på avsluttningen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Når jeg bestilte fra bokkilden.no sto det at det var igjen flere ToM på lager og at den var på døra 1-3 dager. Nå står bestillingen min som under behandling og det er ikke flere igjen. Ikke imponert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) *dobbelpost* Endret 5. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er bare tragisk, alltid like kjedelig når noe slikt hender. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og ikke går det an å avbestille heller. Og sist men ikke minst har døgeniktene kundeservice kun man-tors, så jeg ikke får gjort det over telefon. Dette er siste gang jeg bestiller derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ser ut som Kindle-versjonen er utsatt en god stund, fryktelig irriterende. Kanskje det blir papirbok på meg da. Ifølge Sanderson vil Harriet utsette den eboken med 12 mnd, men han fikk endret det til 3. mnd, altså februar 2011. Endret 6. november 2010 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 12 mnd. hadde vært drøyt lenge å vente, februar er lenge nok his du spør meg. Hadde faktisk forventet at det skulle skje noe mer i boken. Basert på hva som kommer til å skje i neste bok, håper jeg virkelig at den blir lengre. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så sykt irriterende å holde boken i hendene i dag på Outland, og så legge den fra seg ettersom vi nærmer oss eksamenstid. Det første jeg skal gjøre etter min siste eksamen den 16 Desember er å styrte ned på Outland og kjøpe den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg bukket under for presset og kjøpte boken på Outland i dag. Får bare håpe bokkilden lar meg avbestille i morgen, hvis ikke ender jeg opp med 2 stk Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er jo bare å bruke angreretten isåfall, må vell betale frakten. Men blir jo uansett ikke mange kronene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nei det burde ikke være noe problem. Jeg kan uansett gi den bort i gave, så ordner seg uansett. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Neste bok blir på 12-1300 sider ifølge bloggen til Sanderson. Da var jeg ferdig med towers, og likte godt boken. Føler at det går mot slutten nå heldigvis. Kun et år igjen på pinebenken nå da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er under et år da. Leste at det skulle kom ut i februar litt lengre bak i tråden. Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er under et år da. Leste at det skulle kom ut i februar litt lengre bak i tråden. Februar 2012, så over et år. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bah, det suger jo balle da. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mtp hvor mange baller sanderson sjonglerer samtidig, synes jeg det er relativt imponerende å få ut en bok som Amol på et drøyt år. Han har sagt han må lese igjennom hele serien en gang til før han begynner for å få alle detaljer til å sitte skikkelig. Og i tillegg skriver han jo 2-3 andre bøker og. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han har en del å lære bort til enkelte andre forfattere ja Er det noen som har lest de andre bøkene hans forresten? Tenkte å kjøpe en av dem nemlig siden jeg har 8 sånne bok-kort på Outland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå