Corlan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kom et i 98 ja, og det var forsåvidt bra nok det husker jeg. Men der var det bare Ter'Angreals i bruk, og ikke vanlig channeling. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Har lest halveis i Towers of Midnight nå, bra saker! Digger at en viss bokhandler i Bergen solgte boka alt for tidlig. Endret 30. oktober 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 hvor stygt er ikke det da Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 driver med Bok 1 for andre gang nå, og de har akuratt nådd Shadar Logoth! hadde helt glemt hvor spennende dette egentlig er Nyter å lese bok 1 på nytt igjen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, de første er rett og slett fantastiske. Moro å lese om Trollocs som noe stort og farlig og ikke bare kanonmat Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hipp hipp hurra, jeg fikk også Towers of Midnight tidlig Knallis bok fra en viss bokhandler i Bergen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har også min i hende. La oss holde tråden spoilerfree en stund utover i allefall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har fått boken fra Outland.no ennå? Sikkert posten som er trege Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Håpet jeg skulle få den i går. Ber om at den ligger klar når jeg kommer hjem etter jobb. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Satser på at jeg har den i morgen da. Har bare to skoletimer. Så blir rikelig med tid til å lese Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Satser på at jeg har den i morgen da. Har bare to skoletimer. Så blir rikelig med tid til å lese Fikk den idag men rakk ikke hente den på postkontoret før det stengte. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lest 220 sider hittil. Dette er bra saker Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Gleder meg veldig til den nye boken. Bestilte fra bokkilden i dag Endret 3. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Da har jeg lest ferdig ToM. Knall bok, gleder meg som faen til neste! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fikk boken i dag, har bare lest i et par timer, men storkoser meg med boken. Er jo ikke lenge til siste del kommer heller, halvt år ca. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Gaaah. Får jeg den ikke før helgen blir jeg gal. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må jo passe perfekt å få den i helga da. Så kan du kutte ute alt sosialt liv for 3 dager og være ferdig med det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vel ja, det er jo grunnen til at jeg ikke kjøper den i bokhandel i morgen. Må holde meg hjemme og spare penger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hva er de aiel-aktige vesenene som dreper den handelsfyren på slutten av boken? Kan ikke huske å ha støtt på dem tidligere i serien men det kan jo bare være meg som ikke følger med Endret 3. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fikk boken i dag, har bare lest i et par timer, men storkoser meg med boken. Er jo ikke lenge til siste del kommer heller, halvt år ca. Mars 2012 finner jeg som release, så halvannet år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå