Corlan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lest The Way of Kings, første bok av Stormlight serien, og den var veldig bra. Planlegger å lese Mistborn og om ikke lenge. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mistborn har noe av den beste pacingen jeg har lest, i én Mistborn bok skjer jo mer enn f.eks en hel trilogi av folk som Hobb. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Anbefaler Mistborn på det varmeste. Leste trilogien for et års tid tilbake siden. Satser på å gå les løs på the way of kings i julen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Han gjorde jo det samme med Towers of Midnight. Skjedde mer i den boken enn i 5 bøker av Jordan. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noe info om hvem som drepte Asmodéan enda? Møtte Sanderson forrige Oktober og da sa han at det skulle bli avslørt i de neste bøkene. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Var inne på siden til Sanderson nå, og blett litt paff da jeg så alderen hans... Han er jo knapt eldre enn meg...34 år! Vi kan nok vente mange titteler fra denne mannen ja! Etter jeg har leste WoH nå, skal jeg definitivt sjekke ut Mistborn Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, jeg og ble litt oppgitt av å se at Sanderson knapt er 4 år eldre enn meg. Fyren har skrevet mye mtp alder.Noe som har gjort opp noen tanker hva/hvem de aielene i epilogen var? De med rødt veil. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mannlige aiel channelers som har blitt tatt til fange og 13*13et om til darkfriends er det jeg har lest snakk om ihvertfall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Regner med det er noe sånt ja. Skikken var vell at mannlige aiel channelers dro opp til pestlandet for å drepe alt de så. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, så da må vel ihvertfall et par tre stykker ha blitt tatt til fange. Overrasker meg ikke om det er Demandred som har trent dem også siden han er den eneste av the forsaken som vi ikke vet hvor er enda. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Husker jeg var helt overbevist en periode om at Demandred gjemte seg i the black tower. Men regner med at det blir et heftig opprør der mellom de to fraksjonene etterhvert. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jo, det er jo også en mulighet. Eller begge deler!!! Håper på at Rand eller Logain kommer og fixer opp i det der altså. Er garantert darkfriends på fære der ihvertfall, siden folk blir 13*13et der. Kanskje det er Moridin? Endret 12. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg tenkte egentlig Sharans og. Men er selvfølgelig veldig usikker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blir ikke alle mannlige channlers slaktet der da? Men kan jo være noe i det, de har vell hadd besøk av noen av the forsaken. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ingenting som skal tilsi at de var channelers. De brukte kniv for å ta livet av han stakkaren. Graendal har vært i Shara og hentet inn Sh'Botayen ihvertfall. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Får håpe at det har vært noe kuli som har skjedd i Shara ihvertfall, hadde vært teit om vi ikke får noe skikkelig action der/derfra iløpet av 14 bøker. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tviler på at vi får se veldig mye fra Shara. Tross alt bare en bok igjen å gjøre det på. Regner med han har nok av andre elementer som må inn der. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Leste ferdig gathering storm og midnight towers på 6 dager. Sinnsykt bra bøker, og føler at vi endelig har samme fart i handlingen som i de førse bøkene. Bok 11, den før gathering storm leste jeg ikke noe særlig av siden det gikk så sinnsykt sakte. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe, utenom et lite tema. The Black Tower. Hva er greia der? Hvor er Logain? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis det er Knife of Dreams du mener burde du absolutt lese den. Det er en av de bedre faktisk, og de fleste, meg selv inkludert, følte vel at RJ kom tilbake på sporet med KoD, som tross alt var den siste som kun er skrevet av RJ.Når det gjelder Black Tower, så er vel hvor logain er et av de mest diskuterte temaene på forumene på dragonmount. Ingen vet helt sikkert, og tror veldig mange hadde regnet med en slags avklaring på hele Logain Taim problematikken, men det kan jo virke som om vi ikke får det før aMoL. Godt han har støttespillere ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå