JKJK Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som har hørt noen rykter om når epox skal lansere nforce4 baserte hovedkort med PCI express? Så vidt jeg kan se har de ikke et eneste Nforce4 basert kort enda.... Virker som epox har bynt å satse mer og mer på intel fronten i det siste....? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 De er igang med SLI- og PCIe-kort, men det virker som Epox fumler med ett eller annet. Når de først leverer så er det jo bra greier. 9NPA+ til test EP-9NPA SLI EP-9NPA+ULTRA Taiwan-siden deres er nede nå (der har de bedre oppføring av nyeste hovedkort etc. enn den europeiske). Forrige dagen fant jeg en feil bios-link på EP-9NDA3+ - mailet de om det og fikk kjapt svar: >We’ve corrected the problem, so the old links used in static pages won’t lead users to other static (old) pages. And yes, we are (In fact, I am), changing layout and functionality of the European EPoX site.< - videre sier de at den nye websiden skal være oppe i slutten av mars, men de burde vel få med nye hovedkort kjappere - eller har de ikke tenkt å levere til oss i nord? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 *gleder meg* Skal sette opp en pc i nærmeste framtid, men tenkte å vente til epox kom med nforce4 kort. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Samme her, og jeg har det ikke mer travelt enn at Epox skal være med i vurderingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå