andgob Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva med å teste Gainward GeForce4 ti 4200, ti4400 og ti 4600?? Det er jo tross alt et av de beste skjermkortene på markeded Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 har jo noe med økonomi å gjøre. og hvis de er det beste, trenger man jo ikke å teste de... :wink: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Regner med at han mente at hardware.no skulle samenligne disse kortnene. Og overklokke litt :smile: Så vitt jeg vet så for hardware.no lånt disse kortene av webbutikker eller? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 jeg vil også at dere tester de korta .. skal kjøpe nytt kort nå og jeg vil da se hvilket som er best Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei andgob! Grunnen til at dei ikkje har testa det er pga. økonomi.Men,det er starta kronerulling? for å få råd til å teste eit Geforce4 kort. Har komt inn omlag halvparten av pengene som trengs for å kjøpe eit Geforce 4 kort..Og da tenker eg ikkje på MX serien. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 andgob Gainward GeForce4 ti 4600 er det raskeste kortet men er og det dyreste,da mener eg ikke noe overklokking. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå