Håvard Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skulle gjærne hatt et par sånne hatter som folka i Blues Brothers har... (se bildet) Bør kunne skaffes i akershus da.. helst i ullensaker... Noen som vet hva de hattene heter??? oxo trenger jeg sånne solbriller da.. hvor får man det??? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 På nærmeste bruktbutikk! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brillene er iallefall klassiske rayban briller Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hattebutikken.no Hihi... De har til og med hatter som hete "Blues Brother"... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det kalles vel også gjerne en fedora-hatt. Brukt butikker kan du stort sett glemme, der flakser de ut med en gang de kommer inn. Men man kan jo være heldig. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hattebutikken.no Litt for stive priser. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hattebutikken.no Litt for stive priser. Var i Oslo for litt over eit år siden, da var jeg innom en kostymebutikk. Der kjøpte jeg en sånn "Blues Brothers" hatt kom jeg på nå. Den kosta vel 89,- eller noe sånt. Denne så du jo på nært hold att var av dårlig kvalitet, men den funket fint på fylla. Stoffet var liksom av den typen som loet, kanskje, vanskelig å beskrive. Sånn typisk lekekostymeting. men eit billig alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå