rvenes Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bør eg bruke den store eller den lille kjøleblokka som følger med zalman settet? http://venes.org/bilder/div/skjermkortativann.jpg Med den store blokka, så vil den stå litt på skrå. (som dere ser av bildet) Men det vil vel gå bra? Skjermkort : Powercolor x800xt pe Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 den lille på ati, og den store på nvidia Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Spiller ingen rolle, du kommer ikke innenfor shimmen med noen av de. Jeg ville defor valgt den store -> mer masse å fordele varmen i. mvh r. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Tok den store. Digger blåfargen på zalman greia, spessielt på bildet. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Spiller ingen rolle, du kommer ikke innenfor shimmen med noen av de.Jeg ville defor valgt den store -> mer masse å fordele varmen i. mvh r. Enig - takk Zalman for jalla monteringsfester! Nesten all kjøling til grafikk har den jalla braketten. Jeg har brukt en passiv løsning fra de før (monterte senest idag for en kompis). Det fungerer, men sitter så dust... Fargen er kul - jeg har Zalman-ribber på minnet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå