tendilenz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er sikkert spurt om før, men jeg fant ingenting med søkefunksjonen. Men hva skulle egentlig vært i sekken istedenfor katta? Katta i sekken er jo et skikkelig dårlig kjøp, men hva var det meningen det skulle vært i sekken? Kanskje et heftig skjermkort (f.eks XFX GeForce 6800 Ultra) eller en iPod? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, det kan hende. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Et 6600GT kort Tror det er sånn at en fyr skulle kjøpe noe men så var det en katte i sekken i stedet for det han skulle ha og sånn ble utrykket til... Det er bare spekulasjoner da Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Tror det er sånn at en fyr skulle kjøpe noe men så var det en katte i sekken i stedet for det han skulle ha og sånn ble utrykket til... Det er bare spekulasjoner da nettopp, men akkurat hva skulle vært i sekken? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kanskje det skulle vært en katt i sekken, betalte dyre dommer for en rasekatt uten å sjekke. Så var det bare en vanlig lurvete skogskatt? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Tror det er sånn at en fyr skulle kjøpe noe men så var det en katte i sekken i stedet for det han skulle ha og sånn ble utrykket til... Det er bare spekulasjoner da nettopp, men akkurat hva skulle vært i sekken? Som jeg skrev over: Et 6600GT kort Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det som mannen ville ha regner jeg med? Kanskje nye tøfler, en ny tv eller et brett med cider? Tenk dere konsekvensene hvis julenissen hadde fått katta i sekken dere! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ihvertfall ikke denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå