Diablito2k Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) jeg har fUnc 1030 musematte, hvor jeg har slitt ut den "fine" siden, og er på god vei på den grove siden. jeg syns den grove siden på fUnc er for grov, og kjennes for ruglete ut. jeg bestilte Corepad fra mircoplex.no etter å ha lest litt tester om den, og jeg likte den ikke en plass. Den bråkte og var alt for "glatt" så _ALT_ skrapte, uansett. den er blitt returnert. så jeg trenger anbefaling til ny musematte som er slite sterk og ultraglatt, slik som den fine siden på fUnc er etter en omgang med teflon og silicon spray takker på forhånd for alle svar Endret 14. februar 2005 av Diablito2k Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synd at du ikke likte Corepad, for det er den mest slitesterke matta på markedet i dag. Mine forslag: *Q-Pad med skatez. Denne matta er laget i stoff. Den slites ikke fort ut, og sliter ikke på skatez. Den er ikke like glatt som fUnc's glatte side, men det er ikke langt ifra. *Steelpad 4S med skatez. Denne matta er laget i aluminium, og er veldig glatt. Den er også ganske slitesterk, men sliter en god del på skatez. Veldig "smooth" glid. *Kjøp deg en ny fUnc. Den begynner å bli ganske billig nå. *Gi Corepad enda en sjangse. Alle disse alternativene er veldig glatte. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 corepad får ikke en ny sjangs, den var for dårlig, tilåmed iforhold til den grove siden på func. steelpad mattene frister litt, men er litt redd for bråk. noen erfaring ? er everglide giganta, optical smoke mattene noe å satse på ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Har selv Everglide Giganta OS, og den er ikke så veldig rask. En litt glattere versjon av den grove siden på fUnc. Steelpad 4S har jeg også. Bråker litt, men ikke noe særlig mer enn andre harde matter. Q-PAD er et støysvakt og glatt alternativ, og den er ganske stor. Steelpad 4S er litt støyende, men glattere og "smoothere." Litt mindre, men ikke liten. Endret 16. februar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 steelpad mattene frister litt, men er litt redd for bråk. noen erfaring ? Har Steelpad 4S. Bruker en MX510 med skatez, og det bråker ikke i det hele tatt. Beste plata jeg har prøvd ihvertfall. Har også en fUnc 1030, men den bruker jeg på jobben. mvh Pantera Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 ville kjøpt ny func jeg Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjøp deg Q-Pad. Jeg digger den , Alle digger den og aller viktigst: DU kommer til å digge den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Steelpad S&S Har aldri merka noko bråk. Om du sveiver musa fram og tilbake i samme fart som du gjer...kremt...ja...så bråker den, men ved normal bruk ikkje. Super matte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Diablo2k sa at han ikke likte den grove siden på fUnc, og S&S er grovere enn den. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Diablo2k sa at han ikke likte den grove siden på fUnc, og S&S er grovere enn den. Der tar du feil. Steelpad S&S sin overflate er ca en mellomting mellom den fine og den rue siden på func matta. Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 20kr blå tøymatte!! De er så goe, skjønner ikke hvorfor folk maser om 300krs matter jeg Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Steelpad er veldig bra, synes ikke den bråker. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg må si meg enig med clayman_ og Mongo FuRY. Du burde kjøpe en Qpad, den kommer du garantert til å trives med Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 20kr blå tøymatte!! De er så goe, skjønner ikke hvorfor folk maser om 300krs matter jeg Egentlig ganske enig i den kommentaren ja. Har ett par Allsop matter som har vært godt brukt fast i 5 år nå ca, går som ei kule enda dem. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Pokker så enig. Gidd å bruke 300 flis på ei matte... Jeg kjøpte meg ei matte på Clas Ohlson her for en stund siden. Svart tynn ei, omtrent halvparten så tykk som tøymattene. Virker som den er litt mer slitesterk, og den er jammensanten overaskende behagelig. Den er dekka av noe rart plast/gummi lignende opplegg. Koster 29kr, anbefaler og teste en. I verste fall kasta du bort en brøkdel av hva ei dyr matte koster... Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har du testet fatal1tymatta? Da kan du kaste plagsome skates ut av vinduet og den er bedre en allsop sine matter (som forøvrig kicker ass. Vel ikke nå mer, men har gjort lenge) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bruker mx510 på Qpad uten skatez, føles veldig behagelig! Qpad er billig og superbra! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 20kr blå tøymatte!! De er så goe, skjønner ikke hvorfor folk maser om 300krs matter jeg du spiller tydeligvis ikke spill... eller driver med CAD / Grafikk... Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 20kr blå tøymatte!! De er så goe, skjønner ikke hvorfor folk maser om 300krs matter jeg Funker til å surfe på nettet og sånt, men _ikke_ til cs!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå