Wreen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Halla! Jeg lurte på hva slags råd dere har til meg. Jeg har bestillt ny prosessor "AMD Duron 1,2 Ghz. Socket A 200FSB Tray", og et nytt hovedkort "Aopen Socket A VIA KT133A ATX 266 Mhz. Audio UDM." Og en vifte til prosessoren... Men det jeg lurer på er nå om jeg selv vil klare å sette dette inn i data'n... Jeg har byttet ting inni data'n før, RAM, Hardisk, CD-brenner...men aldri har jeg byttet hovedkort, grafikk kort, prosessor, vifte osv. Er det da lurt av meg å sette inn dette selv? Finnes det en idiotsikker guide som jeg kanskje kan bruke ?? Eller skal jeg prøve å finne en erfaren person som kan gjøre dette? -Erik- Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Finn en som kan være der og veilede deg første gangen! Det er ikke noen vanskelig operasjon men det kan være litt mye dilldall og huske. Pass på å laste ned/ lete opp boka til hovedkortet ditt på forhånd. Neste gang kan du kansje prøve på egen hånd. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 det er ingenting som er idiotsikkert da man skal bytte HK/pross.. selv har jeg gjort det mange ganger, uten at noe har skjedd med delene jeg har satt sammen.. men siden det er første gang, ha en til å veilede deg selv.. DU setter inn osv, men ha en kyndig der til guide deg osv.. slik at det ikke går galt.. House Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 6 4" spiker til å feste hk å litt rørleggerteip burde gjøre susen. bruk manualen til hk og kabinett for å finne ut. manualen til kabinettet viser hvordan hk skal plasseres. hvilke skruehull som skal brukes. manualen til hk forklarer hvor ledningene til leds og reset-knapp osv. skal plasseres. hvis du har rotet rundt i maskinen før, og er litt praktisk av deg skal dette gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå