PSV Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg har ett lite spørsmål om viftestyring. Jeg skal nå prøve å bygge eget kabinett og hadde/her tenkt å bruke disse viftene. (Kommer ann på hva dere svarer) : MISTvifte, 34-75m³/time, 15-31 dB(A) og det står at disse leveres MED viftestyring, og mine spørsmål er da som følger : 1. Er disse viftestyringene som 6 kanals Zalman viftestyring bare at det er bare en kanal, eller er det annerledes ??? 2. Isåfall, hvis nei kan jeg koble til Zalman viftestyring på dem da ?? (PS.. Hadde tenkt å bruke fire slike) ! EDIT : Big mistake i overskrifta... Fikset nå... Endret 14. februar 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Selvfølgelig kan du det om du bare kapper av noen ledninger å lodder litt! Burde gå fint det.. Men jeg hadde heller kjøpt bare vifter av den sorten å heller lagd egen viftestyring med den knotten.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Er det bedre å bare kjøpe MIST uten slik viftestyring og heller mekke en egen, du mener nå ?? I såfall, er det vanskelig ??? Lenke til kommentar
EnDeLiG Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 1. Ja. MIST har avtagbar viftestyring (enkanals) 2. Jeg bruker MIST sammen med Nexus Vantec Fan&Light, så d skulle fungere utmerket lykke til med bygginga EnDeLiG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå