levlex Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Motorola satser på design Motorola har hatt stor suksess med sin designmodell V3 RAZR, og viste på 3GSM i dag frem to søstermodeller med lekre design og heftige spesifikasjoner, i tillegg til en spesialutgave av V3 i svart. Les artikkelen her Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei huff den SLVR V8 var ikke pen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva i allverden er galt med denne? Jeg likte den litt jeg, stilren Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hehe, jeg bare syns ikke den var pen men det er jo selvfølgelig en smakssak! Vikrer som om de har hatt 2 mobiler ved siden av hvernadre. Den ene var RAZR V3 og den andre var en som mangla tastatur også har de brukt "Klipp Ut" også "Lim Inn" Syns det ble ille når tastaturet var i en lysere farge enn resten av telfonen EDIT: men så har jeg aldri likt RAZR V3 heller da.. Endret 15. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja.. Det er noe med utsagnet "smaken er som baken" Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 PEBL var vakker. SLVR vet jeg ikke helt om jeg likte, men 11,5 mm tykk er rett og slett sprøtt. Må føles ut som å holde på et ark (ja, overdriver). Gode nyheter fra Motorola dette, men kommer neppe til å kjøpe noen av de artikkelen skriver om. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 SLVR var langt i fra pen!(min mening) Men PEBL var vakker. mer å ta i, mer å være glad i! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel... Ingen av de der var noe jeg ville brent etter å sette tenna i.. Det verste er at de sikkert har mye mer funksjoner enn Nokias nye designmobiler.. Fine mobiler skal liksom ikke ha bra funksjoner Men den candybaren var jo litt stash da.. Ligna på E398, men, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg