Gå til innhold

Bumfights - Dykkar meining.

Mr.Hassan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Fisk1 sa:

Medvirkelse til legemsbeskadigelse er straffbart i de fleste moderne land. ;)

7422650[/snapback]

I Jackass tror jeg det er mer proffesjonelt enn dette. Dessuten tjener også de som utfører stuntene. Ifølge den artikkelen i første post så tjente ikke uteliggerne noe på kampene, overfallene eller stuntene utenom de pengene som sikkert var avtalt på forhånd og ble gitt «fordi de er våre venner».

Lenke til kommentar
«Rufus the Stunt Bum» kaster seg hodestups inn i veiskilt og utfører andre smertefulle øvelser (...)

Ut ifra artikkelen det var linket til i første post virker det som disse uteliggerne er med på noen av sketsjene frivillig. Det er jo greit nok. Skikkelig Jackass og utrolig teit, men...jeg hadde sikkert ledd.

Intetanende hjemløse overfalles mens de sover og blir bundet. Skrekkslagne prøver de å komme løs.

Dette, derimot. Dette har ingenting med underholdning å gjøre. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hjemløse er verdt mindre enn normale mennesker, derfor syns jeg dette er helt ok.

:roll:

6593767[/snapback]

Veldig - veldig godt sagt!

6598375[/snapback]

Tja, mange er med grunn på gata, men mange er også uten noe særlig grunn der. Mye dere ikke vet, filmene er ikke forkastlig, men dere 2 er.

Vel, iforhold til disse, er jo ikke noe ille ? En elev som jeg har nå ga 3 høyre og 2 venstre til en annen elev på skolen jeg jobber på nå. Og enda bedre, så kom kameraten til han som ble slått ned og prøvde og hjelpe, og han fikk faen meg også juling :p

Lenke til kommentar
Hjemløse er verdt mindre enn normale mennesker, derfor syns jeg dette er helt ok.

:roll:

6593767[/snapback]

Veldig - veldig godt sagt!

6598375[/snapback]

Tja, mange er med grunn på gata, men mange er også uten noe særlig grunn der. Mye dere ikke vet, filmene er ikke forkastlig, men dere 2 er.

Vel, iforhold til disse, er jo ikke noe ille ? En elev som jeg har nå ga 3 høyre og 2 venstre til en annen elev på skolen jeg jobber på nå. Og enda bedre, så kom kameraten til han som ble slått ned og prøvde og hjelpe, og han fikk faen meg også juling :p

7424208[/snapback]

Hvis det er denne holdningen lærere på skolen etterhvert har utviklet ift. mobbing/gi hverandre juling, så ser jeg virkelig frem til å sende eget avkom på skolen når den tid engang kommer... :no:

Lenke til kommentar
Jeg ser absolutt ikke hvorfor det skal være morsomt å se noen bli overfalt uten noen grunn i det hele tatt. Om ikke det å bli overfalt er ille nok. Å utnytte desperate mennesker på den måten er forkastelig og det burde finnes en straff for det.

7421848[/snapback]

Kjenner ikke noe igjen av det du sier der i nr. 4.

går mest i forskjellige situasjoner som blir filmet, ikke iscenesatt av noen. er også nesten ikke noen bumser med. bare en som går uten bukser ned gata og en som røyker litt crack.

resten er stunts som ungdommer selv gjør, og en del slosskamper som har blitt filmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...