Gå til innhold

minnedump!

Anbefalte innlegg

ja, jeg har ett STORT problem med pc'en min..

hver gang jeg skal starte ett spill online, som f.eks Battle For Middel-Earth, eller World Of Warcraft, klikker pc'en...den meget skummle blåskjermen dukker opp!! :cry:

Mer nøyaktig denne beskjeden:

Følgende fil skaper problemer: ctaud2k.sys

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Kontroller om maskinvare eller programvarer er riktig installert.

Fortsetter beskjeden å komme, så deaktiver eller fjern nylig installerte maskinvarer eller programmer. Deaktiver BIOS-minnelaternativ som bufering eller skygging.

Teknisk info:

***STOP: 0x00000050 ( oxF9F6F9D3, 0x00000000, 0xF826EF87, 0x00000000 )

***ctaud2k.sys - Address F826EF87 base at F826A000, Datastamp 3F6A628

Starter dumping av fysisk minne. :thumbdown:

Ja, d va d... Står noe sånt, mer eller mindre...

Noen som skjønner d!????? :hmm:

I sure don't.........

- parkour -

Endret av Parkour
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...