simalarion Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan man laste ned wow mot betaling, slik som man gjordet med hl2?. Siden du må betale for hver mnd du spiller + at du må være online for å spille troddet jeg sjangsen var stor, men har ikke funnet noe. noen som vet noe? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei. Du må nok kjøpe det. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Du mener i butikken?, å ikke kjøpe det er jo uansett å kjøpe det, fordi du må betale for hver mnd du spiller. Når du kjøper spillet så betaler du så å si bare for de tre første mnd, merklig at ikke dette går Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 sitter å lurer på det samme selv.. men jeg vil bare kjøpe en cd-key.. (av blizzard).. siden jeg allerede har det på pc'en (spillte beta'en). har selv testa det litt no med en venn username/password.. men vil gjerne ha en egen cd-key.. vist noen vet om det går ann å kjøpe kun cd-key kan de linke en url her eller sende meg en PM? Burde no gå ann, er vel sikkert mange som vil ha 2 kontoer ettervert, litt teit at de må kjøpe spillet 2 ganger. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synd spillet i seg selv burde vært billigere siden det allikevel koster å spille. Jeg ville hatt mulighet til å prøve spillet før jeg kjøper også. Grunnen til dette er at denne typen spill er noe jeg personlig aldri har vært borti, og jeg vet mange har det på samme måte. Har virkelig lyst å prøve det en liten stund for å se om det er et spill som appelerer til meg. Akk ja, kanskje det kommer etterhvert når salget blir litt "mindre heftig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå