Malux Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Etter og ha tastet inn cd-keyen min, og trykket på continue kommer Denne feilmeldingen, Hva må jeg gjøre ? jeg begynner og bli temmelig frustrert her, jeg vil spille WoW... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er nok ikke annet å gjøre enn å vente, dessverre. Opplever samme feil selv. Og jeg som stresset innom etter jobb for å få tak i spillet, hadde fri i kveld og greier. Nå blir det ikke før til helga igjen. Jaja.... -KJ Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Account creation siden har vært helt mongo siden det starta. Vet ikke hva som skjer med deg, men når jeg skulle registrere var registreringa nede i maaaange timer.. måtte bare sitte der, rive meg i håret og vente EDIT: Hele sida er visst nede nå. (http://www.wow-europe.com/en/) kommer bare The requested file was not found! Sorry! Go back to the previous page Return to Main Endret 14. februar 2005 av Taykun Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fnarr. Er det are meg, eller har det vært unormalt mye problemer? Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) hmm.... msytisk! 1.gå å bytt spillet så ordner det seg!(mest sannsynlig)! hvis ikke så gjør sånn som meg: klikk fullstendig og bryt ut i tårer! (nr.1 anbefales). når jeg kjøpte WoW klarte jeg ikke å installere det! sykt irriterende! jeg var så kjempeheldig å få en cd 1 som var ødelagt! prøvde på flere dataer! skjedde det samme hele tiden! har ennå ikke klart å fikse det! sykt irriterende! er veldig fortvilet og lei meg og skuffet Endret 14. februar 2005 av Drengern Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Der gikk hele siden ned... Jaja. Blir bare å vente, da. Men som man sier: Den som venter på noe godt osv... -KJ Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fnarr. Er det are meg, eller har det vært unormalt mye problemer? det er ikke bare deg! Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Der gikk hele siden ned... Jaja. Blir bare å vente, da. Men som man sier: Den som venter på noe godt osv... -KJ hele siden ned? hva fabler du om? er innpå den nå as we speak! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hele siden trynet for litt siden. Ref over ditt første innlegg. -KJ Lenke til kommentar
Malux Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 owjeah..framskritt, nå kommer jeg meg videre, men nå blir alt bare tull. Forandringer fryder sies det. Jeg liker ikke disse forandringene jeg...Kan dem ikke heller bare få alt til og funke med en gang? Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 SERIØST?! på min pc kommer jeg inn på "create account" siden med en gang! men jeg kommer ikke til å registrere spillet mitt før jeg får installert spillet! så det kan godt hende at det klikker når man akkurat skal registrere spillet, men JEG kommer meg iallefall inn på SIDEN! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jada. Kom opp igjen etter en stund. Nå er den som over. Tror nok du likegodt kan starte med registreringen med en enste gang, jeg. (Bare et godt råd slik at du slipper å sitte og vente som andre. ) -KJ Lenke til kommentar
Malux Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Komme seg inn på siden har aldri vært et problem for meg, det er bare det at det skjer så mye rart etter at man har trykket på Create Account. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Nå takker jeg alle guder og sånne ting. Endelig funker det Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jada. Kom opp igjen etter en stund. Nå er den som over. Tror nok du likegodt kan starte med registreringen med en enste gang, jeg. (Bare et godt råd slik at du slipper å sitte og vente som andre. ) -KJ tar ikke sjangsen på å registrere spillet, jeg må jo bytte cd 1 (den virker jo ikke). da får jeg jo en ny pakke med en annen CD-key!! og det leder meg til et spørsmål... er det sånn at den CD-keyen som du får med er bundet til akkurat den cd-en DU (generelt) kjøper, eller kan jeg bruke hvilken som helst CD-key på spillet MITT? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Keys er ikke bundet til CDer. Og det er IKKE CD-keys. Keyen bruker du for å registrere konto. Du kan spille med en hvilken som helst installsjon av spillet bare du har en valid konto. -KJ Endret 14. februar 2005 av jevel Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Keys er ikke bundet til CDer. Og det er IKKE CD-keys. Keyen bruker du for å registrere konto. Du kan spille med en hvilken som helst installsjon av spillet bare du har en valid konto. -KJ takk for infoen! skal registrere meg nå! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Når du registrerer så bruk Firefox. I den tabellen du kommer til med alle feltene uten navn, så høyreklikk og velk tabellinformasjon. Dermed finner du ut hva som skal inn i feltene. Nederst er det bare å trykke på tegnet der submit-knappen skulle ha vært, så virker det. -KJ Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 bruker alltid firefox vettu Lenke til kommentar
Drengern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 en ting til! når man spiller WoW trenger man å ha en cd inni for å spille da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå