Cherger Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg trenger en fjernkontroll som jeg kan bruke til å styre f.eks mediaplayer eller winamp med. Noen som vet hvor man får kjøp slikt? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Er du sikker på at dette finnes? Det finnes ihvertfall fjernkontroll til lydkort, men... Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Kjøp Sigmadesigns' fjernkontroll til H+ (220kr). Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! Hammer.no selger ein Infrarød mottaker for Winamp. Under elektronikk/byggesett/irfrarød mottaker for winamp. Den skal fungere med dei fleste fjernkontroller. Det er også link til winamp pluginet du trenger. Om noen har laget noko slikt for media player veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Cherger Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 10:05, Budashaka skrev:Kjøp Sigmadesigns' fjernkontroll til H+ (220kr). Hvem forhandler dette da? Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 komplett.no (skjermkort/mpeg) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Cherger! Fant ut at dette er tatt opp før i forumet. Tråden finner du her. Har også funnet den eksakte urlén til irman som det blir henvist til i tråden som eg har linka til over. Den finner du her Irman skal også fungere til å : Til å fjernstyre banlige PC funksjoner. Laste ned e- Mail, slå av PC........ Fungerer på Win95, Win98, WinNT og Win2000. Irman skal også fungere med desse programa: Winamp Realjukebox MusicMatch Windows Media Player PowerPoint 97 and 2000 Girder 2.1E Sonique 1.5 General windows control Creative DVD Encore Dxr3 4.3 PowerDVD Hauppauge WinTv 2000 WinDVD 2000 Creative Playcenter Informasjonen har eg henta fra linkane over. Har ikkje noko tilknyttning til nettstedet.Og har ikkje noko erfaring fra nettstedet når det gjelder seriøsitet etc.. Lenke til kommentar
house Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 hva med rett og slett kjøpe ATI REMOTE WONDER ? er en videoreview at det hos Rodney Reynolds denne styrer så å si ALT på PC'n .. og mer til =) Housey Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 MR. Hassan og House Vet dere om noen her med erfaring av bruk av IRman og den ATI greia...feks, Krever ATI at du har et ATI kort...eller kan man bruke den uten..til andre ting en ATI spesifike ting. Og den IRman sier man kan bruke vilkensomhelst fjernkontroll....erh....hva betyr det sånn rent praktisk...at jeg må huske hva en knapp betyr..feks..at 2 er mediaplayer on...osv...finnes det ikke en universal fjernkontroll som er laget med IRman og PC i tankene så den har knappe navn som er logiske..noen her med erfaring på det område?? AKIRA Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! DidzisK seier i tråden eg henviser til at han har kjøpt ein irman.Du kan kanskje høre med han. Elles så ville eg ha foretrekt å brukt ein fjernkontroll eg allerede har..(begynner å bli mange) og lært meg funksjonane som eg programerte uten att. Den Ati saken har eg ikkje kjenskap til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå