Comox Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har to pc-er med Windows XP pro. De er at sammen over en router og deler internet. Jeg har et kontor program med database på den ene og vil sætte den anden op som klient. Hvordan gør man det? Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har to pc-er med Windows XP pro. De er at sammen over en router og deler internet.Jeg har et kontor program med database på den ene og vil sætte den anden op som klient. Hvordan gør man det? Spør på sidene som omhandler software. Der vil det sansynligvis være flere som kan hjelpe deg. Hotlink Lenke til kommentar
gather Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har to pc-er med Windows XP pro. De er at sammen over en router og deler internet.Jeg har et kontor program med database på den ene og vil sætte den anden op som klient. Hvordan gør man det? Spør på sidene som omhandler software. Der vil det sansynligvis være flere som kan hjelpe deg. Hotlink som hotlink sa så får du bok bedre svar i programvare delen... men uansett så er det vanskelig for oss å hjelpe siden du ikke sier hvilket program det er du bruker Lenke til kommentar
Comox Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Tak for svar jeg var interesseret i nogle generale tips/ muligheder. Men nu er det en stund siden jeg fik løst det aktuelle problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå