Loeb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Noen som vet av et gratis alternativ til SmartMovie, som er lett å bruke. Har prøvd meg med ViritualDub men fikk ikke de instillingene jeg ville og filmen ble hakkete hele tiden. Noen som vet hvilke instillinger jeg bør bruke i ViritualDub eller andre gratis converter program? Endret 15. februar 2005 av Loeb Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) ////////////////////////////Fjernet\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Endret 17. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) //////////////////////Fjernet\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Jeg tenkte ikke på en pirat versjon av SmartMovie men et annet video-converter program som er gratis Endret 17. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
brrah Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Smart Movie er det beste! Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det kan godt hende, men det finnes helt sikkert gratis programmer som kan gjøre den samme nytten, men som kanskje ikke er så lette å bruke. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Sorry, men det gjør nok ikke det.... Hvis du ikke vil laste det ned er det et produkt det er verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå