Afternoon Delight Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 plz hjelp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jaja, er kanskje ikke noe liv her lengre...men ser etter et kvalitets-headsett til spilling og håper noen her kan hjelpe meg med det At headsettet er godt lukket for lyd er veldig viktig for meg siden jeg vil høre mest mulig av det som skjer rundt meg i spillet. Utenom det så er tips det viktigste Har sett på Sennheiser PC 350, Sennheiser HD595, Beyerdynamic DT 290, Sennheiser PC 360 Game. Så hvis noen har erfaring med noen av de så hadde det også vært hyggelig og høre Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke noe særlig erfaring, men i følge forumet på head-fi.org skal de beste kjøpene for gaming i ~600 kronersklassen være: *Audio-Technica ATH-M50 (svinedyrt i Norge, lønner seg vel å importere i så fall). *Creative Aurvana Live! Begge disse er circumaural, altså at klokkene går over hele øret, og dermed av en viss størrelse. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 g35 til 700kr i helga Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere! Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro. Anybody? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere! Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro. Anybody? Beats Solo HD. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei jeg skal kjøpe noen headset. Prisen burde være rundt 450. Har tenkt til å bruke det når jeg gamer, skyper, tar videoer jeg laster opp på youtube osv. Headsetet må ha en brukbar mic. Takk! Lenke til kommentar
operg Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Er det flere butikker i Trondheim som selger hodetelefoner enn 4Sound, Riff, Soundgarden og Hifiklubben? Ser etter et par åpne hodetelefoner. 4Sound selger noen Sennheisere som er heller overpriset, men det er alt. Endret 22. mars 2012 av operg Lenke til kommentar
nipton Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hei Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere! Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro. Anybody? Beats Solo HD. xD. love it ahhhhhhh ahhhhhh xD Review of the worst thing ever http://www.innerfide...ats-dr-dre-solo http://www.youtube.com/watch?v=ipZY0qGrA9Y&feature=plcp Endret 25. juni 2012 av nipton 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hei *** Anybody? Jeg ville gått for IEM. Jeg løper mye, og kunne aldri tenke meg å gjøre det med hodetelefoner. Hei jeg skal kjøpe noen headset. Prisen burde være rundt 450. Har tenkt til å bruke det når jeg gamer, skyper, tar videoer jeg laster opp på youtube osv. Headsetet må ha en brukbar mic. Takk! Creative Aurvana Live Edit: Det var visst litt gamle poster jeg svarte på. Får håpe dere allerede har skaffet dere hodetelefoner. Endret 26. november 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ønskes: Rimelige, trådløse IR hodetelefoner til barn, til bruk sammen med Nextbase Click 9 Lite duo deluxe. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er dette ekte vare? http://www.ebay.com/itm/231146088787 Trenger nemlig noen propper til trening... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) slett Endret 15. august 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
angellmann Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Testet noen beyerdynamic DT770. Er veldig fornøyd med denne modellen. Endret 19. august 2014 av angellmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå