Gå til innhold

Kunne du drept noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer VELDIG anpå. Hadde det vært en fyr som alle hater, og rett og slett monger seg 24 timer i døgnet, tror jeg ikke det hadde vært så vanskelig. Men som sagt, kommer veldig anpå hvordan personen er.

 

Men, hadde nok hatt problemer med skyldfølelse osv. Du har jo såtalt drept en person, tenk på familie osv.

Lenke til kommentar

Jeg tror alle kan drepe hvis ting går langt nok...Jeg har problemer med besinnelsen iblant og gjør ting jeg ikke burde gjort...

Men drepe skulle jeg kun gjort hvis noen av mine kjære hadde blitt skadet/drept av en/flere personer...

Eller hvis noen hadde voldtatt ungen min...

DA hadde løpet på rifla etter Bestefar blitt kraftig renska opp!

Etter og ha tømt 50 skudd med luftgevær i pungen dems :evil:

Og en omgang med Dremel :dremel:

Lenke til kommentar
Skulle dyppet ballene dies i syre. Enkelt og greit, men fy f/*- så det hadde svidd da. :p

Nei det hadde gått for fort! En dråpe så vente til den har nøytralisert seg for så å komme med en ny dråpe!

 

Du må la offeret få vile litt for at det skal være maksimalt smertefult! Konstant smerte blekner hvis du ikke vet hvordan det er uten smerte!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nei.. uansett om jeg hadde handlet i selvforsvar eller bare gjort det av rent hat.. så er jeg litt for redd for hvordan livet ville sett ut etter jeg hadde drept noen..

 

F.eks. hvis jeg ved et uhell treffer noen med en bil, sånn at personen dør, så ville jeg være helt emosjonelt "død" etterpå.. ville seriøst ha trengt psykologisk hjelp!

 

Men etter noen timer med "hjernekrymperen" ville nok alt ha gått sånn tålelig bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...