LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Selvsagt ville jeg kunne tatt en annen persons liv om målet helliggjorde handlingen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Bare om jeg fikk betalt. Play as HalTan in Hitma 4 Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skrev tidligere nei, men når jeg leser dette får jeg veldig lyst til å drepe! Gi meg en pistol med 7 kuler så skal jeg på jakt!! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg skrev tidligere nei, men når jeg leser dette får jeg veldig lyst til å drepe! Gi meg en pistol med 7 kuler så skal jeg på jakt!! enig. men jeg tror jeg tar en m82 barret med meg. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg kunne ha drept noen, men kun hvis det var ytterst nødvendig. Jeg hadde nok drept for å beskytte meg selv og mine kjæreste. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kunne nok ha drept noen, men skyldfoelelsen ville ha plaget meg noe helt sinnsykt, uansett hvordan omstendighetene hadde vaert. M.a.o JA! Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tror du mister en del av deg selv når du dreper. Jeg tror jeg har kommet til å ha fått en tomhet inni meg hvis jeg ha gjort det. Og hvordan kan du leve med det når du vet at du har nektet en person å leve? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kommer VELDIG anpå. Hadde det vært en fyr som alle hater, og rett og slett monger seg 24 timer i døgnet, tror jeg ikke det hadde vært så vanskelig. Men som sagt, kommer veldig anpå hvordan personen er. Men, hadde nok hatt problemer med skyldfølelse osv. Du har jo såtalt drept en person, tenk på familie osv. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror alle kan drepe hvis ting går langt nok...Jeg har problemer med besinnelsen iblant og gjør ting jeg ikke burde gjort... Men drepe skulle jeg kun gjort hvis noen av mine kjære hadde blitt skadet/drept av en/flere personer... Eller hvis noen hadde voldtatt ungen min... DA hadde løpet på rifla etter Bestefar blitt kraftig renska opp! Etter og ha tømt 50 skudd med luftgevær i pungen dems Og en omgang med Dremel Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 *snip*Og en omgang med Dremel Det der har jeg også tenkt på en del Dremel er jo tortur våpen nr. uno da Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jepp, svidd av ett par kutte skiver på tånegler og en akkurat der du kjenner det best...AU! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Eller ta en slik bløt ty-pusse sak for den blir ekstremt varm når den kommer i kontakt med noe Sperre opp øyeloket til offeret og sette den sakte innpå Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 haha...Eller lagt personen i bakken og latt en ktm 500 crosser med piggdekk boltre seg i trynet hans Men nå er vel tortur erfaringene over... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skulle dyppet ballene dies i syre. Enkelt og greit, men fy f/*- så det hadde svidd da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skulle dyppet ballene dies i syre. Enkelt og greit, men fy f/*- så det hadde svidd da. Nei det hadde gått for fort! En dråpe så vente til den har nøytralisert seg for så å komme med en ny dråpe! Du må la offeret få vile litt for at det skal være maksimalt smertefult! Konstant smerte blekner hvis du ikke vet hvordan det er uten smerte! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei, jeg kunne ikke klart og drept noen. Hadde aldri klart å planlegge noe sånnt, og en impulshandling der jeg drepte noen hadde jeg aldri klart og skjule.... Dermed; Nei, jeg kunne ikke klart og drept noen. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja, hadde nok klart det, ubevist eller bevist. Men på en bestemmelse at det var nødvendig for meg eller mine kjærestes videre liv, pluss at jeg ikke hadde noe kjennskap om offeret. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nei.. uansett om jeg hadde handlet i selvforsvar eller bare gjort det av rent hat.. så er jeg litt for redd for hvordan livet ville sett ut etter jeg hadde drept noen.. F.eks. hvis jeg ved et uhell treffer noen med en bil, sånn at personen dør, så ville jeg være helt emosjonelt "død" etterpå.. ville seriøst ha trengt psykologisk hjelp! Men etter noen timer med "hjernekrymperen" ville nok alt ha gått sånn tålelig bra.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 I rett situasjon, hvem vet? Hvis jeg tenker meg at jeg hadde blitt tatt til fange av terrorister i Irak, og hadde fått tak i et våpen, samt visst at jeg selv skulle henrettes snart -> Heller dem enn meg. Men jeg tror jeg ville slitt enormt psykisk etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå