Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jepp... Gi meg våpen og jeg kan starte med en gang. EDIT: Ja, jeg hadde gjort det om jeg fikk muligheten, vet om flere som hadde vært dømte om det hadde blitt slik. Endret 13. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ohh, ohh, ohhh!! Kom på en til! Hvis det var krig med et eller annet land i midtøsten! Da kunne de bare gitt meg en minigun, en sekk med ammo og en dugandest armor så kunne de bare sendt meg inn først Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ohh, ohh, ohhh!! Kom på en til! Hvis det var krig med et eller annet land i midtøsten! Da kunne de bare gitt meg en minigun, en sekk med ammo og en dugandest armor så kunne de bare sendt meg inn først Jeg kunne drept deg. Uten å nøle. Ellers er å ta et annet liv helt urealistisk for meg. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kunne nok drept voldtektsmenn/barnemishandlere og muligens dyremishandlere. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kunne drept kriminelle, rasister, Bush, Bin Laden, under krig, under oppdrag for en eller annen amerikansk etteretningstjeneste, kanskje løpe inn i en terror leir med 200 medsoldater utstyrt med M4a1 Carbine + granatkaster. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gi et nakkeskudd til dyremishandlere. Og kanskje i selvforsvar. Men that's it. ja dyremishandlere hadde jeg skutt på flekken hadde ikke hatt dårlig samvitighet selv om mannen hadde hatt 15barn og kone som han hadde elsket over alt på jord. hadde heller fått dårlig samvitighet for familien og ungene som har mistet et familiemedlem, og jeg var grunnen. Jeg ser ikke på det som din feil. Det var hans feil at han rørte noe så usyldig som et ikke-menneskelig dyr. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gi et nakkeskudd til dyre mishandlere. Og kanskje i selvforsvar. Men that's it. Dyre mishandlere? Altså, folk som tar seg godt betalt for å mishandle noe? Hehe Men hva er det du kaller det da? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gi et nakkeskudd til dyre mishandlere. Og kanskje i selvforsvar. Men that's it. Dyre mishandlere? Altså, folk som tar seg godt betalt for å mishandle noe? Hehe Men hva er det du kaller det da? Hørt om ord---deling Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis familien min hadde dødd så hadd eg drept(meg selv) på flekken. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis familien min hadde dødd så hadd eg drept(meg selv) på flekken. Hadde jeg også gjort! Tror jeg ville tatt en bil å kjørt meg ihjel! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis familien min hadde dødd så hadd eg drept(meg selv) på flekken. Hadde jeg også gjort! Tror jeg ville tatt en bil å kjørt meg ihjel! Mange jøder gjorde dette da de såg at familien ble fraktet til Auswitch. De kasta seg på det elektriske gjerdet......... Jeg hadde drept med selv viss dama jeg er glad i hadde dødd..... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, uten å nøle. Meg selv også for den saks skyld. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bare om jeg fikk betalt. Lenke til kommentar
Mr. Candyman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Får svare som 90 % av alle andre.....kommer an på omstendighetene. Men selvfølgelig ja. Hadde omstendighetene vært riktig, skulle det ikke kostet meg en kalori. Krig, drap av familie og venner, selvforsvar....osv..... Men for guds skyld, håper det aldri skjer. For de som synes krig er "gøy", se igjenom band of brothers! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å gi et nakkeskudd til dyre mishandlere. Og kanskje i selvforsvar. Men that's it. Dyre mishandlere? Altså, folk som tar seg godt betalt for å mishandle noe? Hehe Men hva er det du kaller det da? Jeg ville selvsagt skrevet det på den korrekte måten: Dyremishandlere. Lenke til kommentar
Mr. Candyman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Får håpe denne tråden ikke vris over til norsk grammatikk. Men er helt enig med deg bandidos pelle. At folk driver å deler opp lange ord i to er ille. Det blir helt feil. En god huskeregel er å skrive det slik du sier det. Man sier ikke huske regel, det er en huskeregel. Ett tragisk eksempel: Når du kommer hjem i dag til middag, hva vil du helst ha? Lammelår eller lamme lår??? Så tilbake til tråden..... Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg vet faktisk ikke. Tror du kommer til å drepe meg en vaker dag. Men seriøst: Mennesker er enkle å drepe. Tror de aller fleste kunne gjort det i dyp desperasjon. Overlevelsesinstinkt er en fascinerende sak Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kommer ann på personen Kunne gjerne vært Mulla Krekars bøddel f. eks, hvis dødsstraff hadde blitt innført i Norge... Endret 17. mars 2005 av King_Yngvar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, det kunne jeg, hvis jeg hadde hatt en god nok grunn, eller i selvforsvar eller for å forsvare noen jeg var veldig glad i. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) mest sansynlig ville jeg det, ja. dessverre edit: må ta med at det er om mitt eller en jeg er glad i's liv er i fare. Endret 17. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå