Gå til innhold

Kunne du drept noen?

Anbefalte innlegg

Ja.

Dersom det var spørsmål om "meg eller han/hun/det/dem" ville jeg gjort hva som helst for at det ble jeg som kunne gå hjem igjen. Jeg ville også ha drept hvis det var nødvendig for å redde noen som sto meg nær. Jeg ville derimot gjort det jeg kunne for bare å skade: Om vedkommende var ubevæpnet og jeg slo ham/hun ned ville jeg nok heller ha brukket et bein eller to, enn å slå løs til det ikke var stort mer å slå.

Om noen hadde f.eks. voldtatt og torturert kjæresten min, ville jeg ikke ha sluttet å slå...

Jeg håper for øvrig at jeg aldri blir nødt til å finne ut at jeg har rett.

Edit: Rette setningsbygging

Endret av Myubi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kommer selvfølgelig ann på omstendighetene som sagt 1000 ganger før. Men vist de er riktige kunne nåkk alle gjort det!

Det er ikke sånn at folk så fort de ikke kan bli tatt startet et eget torturkammer i kjelleren!

Lenke til kommentar

noen som har sett "Monster" filmen?

den scenen der hun har den gamle mannen som nettopp (har fått barnebarn?) trygler om livet og hun har valget mellom å skyte ham eller sette seg i en posisjon der hun kan bli tatt... veldig sterk scene. :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Eh, ja?

Jeg hadde drept Osama bin Laden og Kim Jong Il på flekken hvis jeg ikke skulle stilles til ansvar for det. I tillegg til andre som jeg ikke kommer på akkurat nå.

Minner meg om en ting som ble tatt opp før, om at hvis du skulle få $1M for å trykke en knapp, men når du trykket denne knappen, skulle en person et sted i verden dø som følge. :)

Lenke til kommentar

Skal mye til, men ja, visst det handler om mitt eget eller noen veldig nærme meg sitt liv, kunne jeg ha drept ( i selvforsvar o.l ) ..

Håper aldri jeg kommer utfor en slik situasjon..

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

OMG! her oser det av wonnabe shooters 2k5^

Hvis en av dere hadde fått en pistol i hånden og fått besjed hadde dere hvertfall ikke skytet på en person. Sånn jaja når jeg blir stor skal jeg skyte mamma. Det er enklere sakt enn gjort !

Lenke til kommentar

jepp :evil:

kunne dint drept en i klassen som har yppet på meg i 2år nå. han havnet på sykehus etter en slosskamp med meg på skolen en gang men neeeeei da han slutter ikke å yppe. har prøvd alt tilogmed å la være å bry meg. rundjulet ham flere ganger men han slutter ikke uansett f***.

kunne ikke drept noen andre. kunne ha skadet noen alvorlig men ikke for morroskyld.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...