MostlyLurkin' Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis jeg kunne tatt livet av en valgfri person uten å bli straffet, hadde jeg gjort det... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis jeg kunne knivstikke Bush hadde jeg sagt JAAAAAAAAAAAAA. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ville helt klart være istand til å drepe noen om jeg så var sikker på å bli tatt og dømt tl evig pine for det. Er omstendighetene som avgjør. Kunne sikkert være istand til å pine noen sakte men sikkert til døde over flere dager, alt etter hvor stort hatet hadde vært. Men det skal heldigvis litt til. Og alt jeg har å leve for må ha blitt tatt fra meg av vedkommende. 3686497[/snapback] så sant, så sant. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ja det kunne jeg. Ikke mye som kvalifiserer til det, men forsvar og hevn av familie er en ting. Faktisk den eneste når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Seff. hvis noen hadde gjort noen i familien min vondt eller verre ala barneheia drapene, hadde jeg ikke nølt. Jeg hadde ikke gitt meg før blodhevn var fullført. Endret 29. juni 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 I mellomkrigstiden ble mange nordmenn pasifister og lovet at de aldri skulle gå med våpen lenger. Da tyskerne kom ble de løftene fort brutt. Så jeg regner med at jeg kan drepe selv om jeg i dag ikke ser meg selv som en potensiell morder. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Så jeg regner med at jeg kan drepe 6409655[/snapback] sa snillingen Hadde aldri drept noen uten og bli provosert på en veldig ekkel måte, måtte vel ha gjort noe veldig stygt med noen som sto meg nær. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Aldri i livet om jeg hadde klart det.. Kunne nokk ofra livet for noen, men aldri drept. Er ikke sånn.. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tror mange undervurderer sin evne til å drepe et menneske. Hvis en presser et menneske lenge nok så skal det nok gå. Så jeg sier ja jeg kunne ha drept et menneske. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hadde ikke drept en person uten grunn nei. EDIT: Å, du mener sånn om jeg hadde greid det? Kommer helt an på situasjonen. Hvis han hadde drept en person eller var på vei til og gjøre tror jeg vel jeg kunne greid det. Endret 29. juni 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja, jeg kunne drept noen uten problemer (utenom vist det være nære venner / familie som aldri har gjort meg vondt). Har faktisk veldig lyst til å drepe noen bare for å ha gjort det liksom. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kommer vel an på omstendighetene. Ville aldri funnet på og drept noen som ikke har gjort meg noe eller jeg ikke er kjent med (slik som i "Hostel"). La meg si det slik: Hvis jeg f. eks.finner ut at en mann har vært med øks og kuttet hodet av alle i familien min, ville jeg ikke hatt noe problem med å drepe han. Eller, hvis jeg får muligheten til å drepe en person som har gjort noe forferdelig, f. eks. Hitler, ville jeg heller ikke hatt noen problemer med å drepe han. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde ikke drept Hitler elns. Hadde sendt han i fengsel, eller låst han inne. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det er noen få situasjoner jeg er villig til å drepe i. Hvis noen truer meg eller noen av de jeg er glad i, så absolutt. Men drepe for morroskyld bare for å slippe unna. Nei... Endret 30. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Eh, uten grunn? Tviler, for det er bortkasta tid. Om jeg hadde hatt en grunn, ja. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Kunne drept Hitler, Bush og heile det svinepakket der... Men skulle eg drept nokon andre, så måtte det vere for å forsvare meg sjølv eller mine nærmaste. Det måtte sjølvsagt vore i eit ekstremt tilfelle der det ikkje var nokon annan utveg. Endret 1. juli 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når jeg tenker meg om så kunne jeg kansje drept en person som har drept mange av mine venner elns.. Rart å tenke på egentlig.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg trur at om jeg blir provosert sA kunne jeg drept noen ja. Men om jeg bare fikk beskjed om A gA bort og drepe "han der" ville jeg ikke klart det. Endret 1. juli 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå