Gå til innhold

Kunne du drept noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville helt klart være istand til å drepe noen om jeg så var sikker på å bli tatt og dømt tl evig pine for det. Er omstendighetene som avgjør. Kunne sikkert være istand til å pine noen sakte men sikkert til døde over flere dager, alt etter hvor stort hatet hadde vært.

Men det skal heldigvis litt til. Og alt jeg har å leve for må ha blitt tatt fra meg av vedkommende.

3686497[/snapback]

så sant, så sant.

Lenke til kommentar

Hadde ikke drept en person uten grunn nei.

EDIT: Å, du mener sånn om jeg hadde greid det? Kommer helt an på situasjonen. Hvis han hadde drept en person eller var på vei til og gjøre tror jeg vel jeg kunne greid det.

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar

Kommer vel an på omstendighetene. Ville aldri funnet på og drept noen som ikke har gjort meg noe eller jeg ikke er kjent med (slik som i "Hostel"). La meg si det slik: Hvis jeg f. eks.finner ut at en mann har vært med øks og kuttet hodet av alle i familien min, ville jeg ikke hatt noe problem med å drepe han. Eller, hvis jeg får muligheten til å drepe en person som har gjort noe forferdelig, f. eks. Hitler, ville jeg heller ikke hatt noen problemer med å drepe han.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Kunne drept Hitler, Bush og heile det svinepakket der...

Men skulle eg drept nokon andre, så måtte det vere for å forsvare meg sjølv eller mine nærmaste. Det måtte sjølvsagt vore i eit ekstremt tilfelle der det ikkje var nokon annan utveg.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...