Ozelot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 I går kveld kunne jeg drept noen.Hørte nettopp at en vi kjenner driver masseslakt på katter med kamphundene sine. 6216749[/snapback] Det holder jeg med deg i. Finn han og heng han ut på nett med fult navn og adresse. Resten pleier å ordne seg selv. 6216764[/snapback] han har barn og har bodd ca 1 år med min søster, så er lite vi kan gjøre(fysisk altså) Ble til at hele familien fikk vite det(en søskenflokk på 7) slik at alle vet hvilken person han er og hva han har gjort. Selv kunne jeg gjerne stukke hål i dekket på bilen hans, men siden de deler budsjett, så er det ingen vits. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I selvforsvar, ja. Uten motiv, absolutt ikke. Noen ganger kjenner jeg på hjertet mitt og bare slapper av og føler hvordan det er å leve. Levende organismer er et ganske fantastisk maskineri. Kunne ikke fratatt noen dette med mindre de virkelig fortjente det. Jeg ville ikke drept en voldektsmann, jeg ville sterilisert ham på mest mulig smertefull måte. Og det kan være smertefullt. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Nei, må svaret på det være. Endret 1. juni 2006 av Cluster1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ja, liscense to kill er mitt største ønske i hele verden Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) .... Ja, definitivt. 6220543[/snapback] hahahaha, full house Endret 1. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Klart jeg kunne. Man ønsker jo verden et bedre sted, og da trengs det litt skadedyrkontroll innimellom. S, Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ung som jeg er liker jeg å tenke at jeg aldri kunne drept noen. Men jeg tror at under noen omstendigheter kunne de fleste mennensker drept, for eksempel i krigssitausjoner, selvforsvar, forsvar av noen du er glad i. Men jeg har ikke tenkt å finne ut svaret, uansett. Endret 1. juni 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nei, hadde nok ikke klart det, eller klart å leve med det Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er ganske sikker på at jeg kunne drept visse personer uten at det hadde brydd meg... Og om noen angrep meg eller venner, familie hadde jeg ikkje nølt et halvt sekund med å drepe. Og var det noen jeg virkelig hatet av en godt grunn ville jeg heller se de lide.. Døden er egentlig en enkel utgang.. Lenke til kommentar
McFly Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Absolutt, jeg hadde plaffet ned alle libertarianere jeg hadde fått tak i om jeg hadde fått lov. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Om jeg aldri ble tatt, og fikk ingen form for straff, ingen vitner, hele pakka, kunne jeg likeglad ha knerta alle prester i hele verden. De sprer mer ondskap, mistolkning og oppfordring til krig enn noen andre. Pluss at jeg godt kunne ha seriøst skadet de fleste kristne og de som hevder de tror på en gud. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 tror jeg kunne drept noen i en krigssituasjon, men tror nok at den andre må ha løsnet skudd først. Epz. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tror det skal mye til før jeg klarer å ta livet av noen. Eneste jeg kan tenke meg er hvis noen skader noen nære veldig alvorlig, men til og med da er jeg i sterk tvil. Tror det er størst sjanse det skjer hvis jeg havner i en slik situasjon at jeg blir så ekstremt forbanna at jeg ikke har kontroll over hva jeg gjør. Lenke til kommentar
sake Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 .... Ja, definitivt. 6220543[/snapback] Haha den posten fikk meg til å sprute cola gjennom nesen! Hahahaha Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 G.W.B., Krekar (med advokat), diverse politikere og noen bekjente.. Med glede... Er vel en grund til at man får utlevert ag3'n i millitæret.? Den er jo laget til bare et formål... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du har altså ingen problemer med å drepe noen om du er i krig for å forsvare landet ditt?..Det må være det dummeste jeg har hørt! Hvilken rolle spiller det? Krig løser ingenting og selv om noen topper i en land sier at du skal i krig for å "forsvare" landet ditt, så dreper du jo mennesker uansett! "Why do we kill people who kill people to show that killing people is wrong?" 3692372[/snapback] Så, la oss at det hadde kommet en invasjons styrke hadde kommet til Norge, disse menneskene hadde gjort alt for å gjøre livene til det norske folk jævlig. Ikke bare torturer og dreper de norske barn og uskyldige over en lav sko, men på de jævligste måter. Ikke fortell meg at du hadde nølt med å ta AG'en i handa da! Nå dro jeg den kanskje litt langt her, men under de rette omstendighetene er omtrent alle mennesker i stand til å drepe, ja til og med pacifister! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis familien, meg selv og venner var i fare og drap var den eneste utvei. Så skal det ikke så mye for meg å ta en annens liv. Sålenge det ikke er noen annen utvei. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hadde noen gjort noen av mine nærmeste vondt. for eksempel voldtatt dattra mi om jeg hadde hatt en datter haddde jeg ikke nølt med og drepe. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kunne drept noen uten problemer egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå