cheeplix Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Black & White kunne blitt helt storveis. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 så vitt jeg har forstått så er Diablo serien laget etter bøkene " Wait here it comes" Diablo: Bla bla bla. så jeg ser ikke noen grunn for at det ikke kunne ha blitt laget en film om det Lenke til kommentar
UAM Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Min stemme går til Tetris! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror Star Wars-spillene hadde blitt kjempebra filmer jeg! Jedi Knight-spillene er jo historien etter episode6(film), og Lucas har enten blitt spurt eller tenkt selv på å lage episode 7, 8 og 9.... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det hadde blitt sjukt fett!! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det hadde blitt sjukt fett!! Ja, bortsett fra at de mister den gamle sjarmen Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 PACMAN hadde blitt en bra film! Med Johnny Depp og Kate Winslet i hovedrollene, med en liten bi-rolle som jordbær fra Danny DeVito! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror Star Wars-spillene hadde blitt kjempebra filmer jeg! Jedi Knight-spillene er jo historien etter episode6(film), og Lucas har enten blitt spurt eller tenkt selv på å lage episode 7, 8 og 9.... Så har du jo og KOTOR spella, dei kunne blitt bra spel dei og, god historie der... Den filmen(ane) hadde eg garantert sett! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 tetris the movie :!: Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 tetris the movie :!: :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 PLayboy: The Mansion.. Neida Men gleder meg til doom og silent hill kommer..! Håper bare ikke at doom skuffer.. MGS som film hadde vært så ufattelig knall.. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jedi Knight-spillene er jo historien etter episode6(film), og Lucas har enten blitt spurt eller tenkt selv på å lage episode 7, 8 og 9.... Så har du jo og KOTOR spella, dei kunne blitt bra spel dei og, god historie der... Den filmen(ane) hadde eg garantert sett! så har du trilogien til timothy zahn, som foregår noen år etter episode 6 med Grand Admiral Thrawn som kommer tilbake og plukker opp restene av Imperiet. Thrawn er jo til og med større enn Vader i mine øyne :] Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Metal Gear Solid skulle ha blitt film det er en genial historie. hva med zelda ocerina of time, hadde ikke det vær artig Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 PACMAN hadde blitt en bra film!Med Johnny Depp og Kate Winslet i hovedrollene, med en liten bi-rolle som jordbær fra Danny DeVito! det harde vært en meget dyp og menings full film :!: :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Sims som film er også håplaust, handlinga der er den handlinga som både eg og du opplev kvar dag. Med andre ord ekstremt kjedelig. BigBrother = Sims Men det kunne blitt laga film av Silent Hill 1. Veldig bra story i det spillet. Ellers kunne de laget film av SuperMario Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) World of Warcraft.. Animert, slik som på cinematic-traileren! Endret 22. februar 2005 av razh0r Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Blizzard sine spill.. Spessielt Diablo og Warcraft burde vært geniale som filmer.. Ellers så har vi jo Zelda! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Dino Crisis Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 PACMAN hadde blitt en bra film!Med Johnny Depp og Kate Winslet i hovedrollene, med en liten bi-rolle som jordbær fra Danny DeVito! det harde vært en meget dyp og menings full film :!: :!: Jeg døøør! Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dino Crisis ÅÅ, ja, det hadde vært konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå