AvaloN - TLW Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Need for Speed (Ikke lik som Fast and the Furiouse) Warcraft Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fallout som film, håh det hadde vært noe. Vice City ( får aldri nok av scarface, miami vice o.l) Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Mafia, og en GTA film helt klart Men nå kommer jo kansje FarCry og Halo på film....det blir spennende.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 GTA : San Andreas Metal Gear Solid Little Big Adventure 1/2 Halflife 1/2 Splinter Cell ( Med George Clooney som Sam Fisher) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Splinter Cell ( Med George Clooney som Sam Fisher) Er du lol i hodet? Matthew Fox FTW! (FarCry er han òg perfekt til) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Fallout som film, håh det hadde vært noe. Så jævli enig!! Har runda 1'ern, holder på med 2'ern!! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hitman kunne også blitt en hit... Ser for meg en depresiv og mørk über-blodig afære, gjerne med en eller annen gal franskmann som regisør. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Hitman kunne også blitt en hit... Ser for meg en depresiv og mørk über-blodig afære, gjerne med en eller annen gal franskmann som regisør. Ja... :!: Luc Besson Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Splinter Cell ( Med George Clooney som Sam Fisher) Enig! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 half-life! hadde blitt suksess til tusen.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fallout som film, håh det hadde vært noe. Så jævli enig!! Har runda 1'ern, holder på med 2'ern!! enig enig! jeg har aldri klart å runde 2ern:) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hitman kunne også blitt en hit... Ehehe, sorry for off-topic, men det var bare litt artig Endret 18. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 MGS. hadde tatt seg kjempebra ut som film, men det ville nok ha blitt vanskelig å finne rette skuespillere. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 MGS. hadde tatt seg kjempebra ut som film, men det ville nok ha blitt vanskelig å finne rette skuespillere. Har noen forslag: Snake: Kurt Russel Colonel: John Spencer eller "sjefen" til Rambo Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Larry-spillene kunne sikkert ha funket som film....... mvh Pantera Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hitman kunne også blitt en hit... Ser for meg en depresiv og mørk über-blodig afære, gjerne med en eller annen gal franskmann som regisør. Ja... :!: Luc Besson sorry, men når jeg ser det, tenker jeg gla'vold med en gang... spill som burde bli Film...Warcraft... Animert film ala Final Fantasy, bare lageat av animasjons teamet til blizzard, med script fra blizzard sine forfattere...det hadde vært no det.. (skjønt den ville ikke ha kommet ut på...tja? 5-10-20 år hvis vi overfører blizzard's tidsrekning til film ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hitman kunne også blitt en hit... Ser for meg en depresiv og mørk über-blodig afære, gjerne med en eller annen gal franskmann som regisør. Ja... :!: Luc Besson Luc Besson? Tull. David Fincher hadde helt sikkert gjort en flotters jobb... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Final Fantasy 7 kanskje? Kanskje litt vanskelig å få gjort storyen bra på film.. Cloud og spesielt Sephiroth tror jeg ville blitt vanskelig å fått speilet personligheten på. Men Sephiroth i den nye FF7-2 filmen ser bra ut da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå