Midnight_walker Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Noen som mener et spill burde bli film? Jeg mener at "Metal gear solid" burde bli film! Perfekt historie og ville blitt en suksess Hørte for 6-7 år sida at det skulle bli film, men det har ikke blitt noe... Med Kurt Russel som Solid snake og John spencer som Colonel... Endret 14. februar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Thief kunne ha gjort seg godt på lerretet...med Hugh Jackman som Garrett Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Første som faller meg inn er at Half Life kunne blitt en bra film. Den har et bra komersielt potensiale, bra story og er ikke for vanskelig å konvertere til filmformatet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Half-Life (tror denne ville blitt en knallsuksess!) Diablo 2 (kanskje vanskelig å tolke spillet om til en film, men rettighetene til å lage film, er alerede reservert av Blizzard... så det lover godt ) Call of Duty: United Offensive (another WW2 movie...) Driver (Tror dette spillet har bra potensiale til å bli en bra gangstermovie) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kunne sett for meg Pacman eller Hangman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 - Half-Life pga god historie - Escape from Monkey Island - Warcraft 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tomb Raider!!!!11111oneone Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) CS, Sims eller LOTR! ^^ GTA 1 ! Endret 14. februar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Får de tak i de riktige skuespillerne, og får tatt godt tak i historien, så er jeg enig i at Metal Gear Solid kunne blitt meget spennende som film. Det har en god historie som fenger mange, og det tror jeg den også ville gjort på kinolerretet. Det er riktig midnight_walker at det var snakk om å lage film av MGS ikke så lenge etter at det første spillet var gitt ut. Men så ble det liksom ikke noe av. Hideo Kojima hadde etter sigende vært i kontakt med noen filmregissører, og slik blir det fort rykter og spekulasjoner av, så det var vel kanskje bare det det var Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Alle mokey island spillene kunne gjrot seg veldig bra som tegnefilmer, spesielt treern. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Det er noen som nevner diablo 2 og warcraft 3... Hadde det ikke vært bedre om 1'rne ble laga først Men for all del, bra forslag!! Endret 14. februar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Gothic-spilla hadde vært bra som film tror jeg. Masse vold, drager, magi og en engasjerende historie. LOTR go home! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som mener et spill burde bli film? Jeg mener at "Metal gear solid" burde bli film! Perfekt historie og ville blitt en suksess Hørte for 6-7 år sida at det skulle bli film, men det har ikke blitt noe... Med Kurt Russel som Solid snake og John spencer som Colonel... I'm so agree... Metal gear skulle faktisk komme på film, men den ble vraket i forhold til en annen film Bare jeg ser en filmtrailer/spilltrailer så må Metalgear sine trailere være best Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Larry Og da snakker jeg om Al Lowe originalene, ikke det crappy spillet de kom ut med nå. Og selvfølgelig Monkey Island. SKal man ha gode og originale historier er det best å se på de litt eldre spillene, hvor man faktisk prioriterte historien fremfor grafikken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Splinter Cell, selvfølgelig. For en fantastisk film det kunne blitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg tror Star Wars-spillene hadde blitt kjempebra filmer jeg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Turrican II: The Final Fight. Edit: La til ett bilde. Endret 15. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Splinter Cell, selvfølgelig. For en fantastisk film det kunne blitt. Der er jeg enig... Kunne nok ha blitt en stor spillefilm, men dog kanskje for avangsert, men jeg vil tro at de hadde fått mange seere på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå