General_musa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hei, som tittelen sier, jeg vil overstyre mengden strøm som blir levert i usb porten på laptoppen min. jeg har en usb port og vil koble til en 2,5" ekstern disk... den funker fett på den stasjonære pc`n men når jeg kobler den til laptoppen så får jeg beskjed om at den drar for mye strøm.... går dette an å overstyre? hvordan? Musa Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hei,som tittelen sier, jeg vil overstyre mengden strøm som blir levert i usb porten på laptoppen min. jeg har en usb port og vil koble til en 2,5" ekstern disk... den funker fett på den stasjonære pc`n men når jeg kobler den til laptoppen så får jeg beskjed om at den drar for mye strøm.... går dette an å overstyre? hvordan? Musa Du vil vel isåfall sikkert ødelegge kretsene i USB porten. - Det beste er å bruke en kabel som kobles til to USB porter, evt PS/2 porten for strømforsyning. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 det funker på en vanlig stasjonær, og andre "større" bærbare.. hvorfor ikke på min? og forresten, keine ps2....(ingen ps2 port...) musa andre forslag? Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 USB-hub med ekstern strømforsyning? Gandi Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 tiltak... blir så mye kabler..... det er snakk om en bærbar.... ikke slepbar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå