klomp1 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mister jeg noe ytelse av å aktivere denne funksjonen? Er det noen ulemper i det hele tatt? Har ingen problemer med den, bare lurer... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei du vil ikke miste noen ytelse. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Cool'n'Quiet guiden til Hardware.no forklarer c&c i detalj, blant annet om man mister ytelse etc. Lenke til kommentar
immo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) ..jeg måtte slå det av fordi det hakket på et merkelig vis i spillet Joint Operations. Virket som cpu'en speeda ned for så å speede opp igjen slik at det ble et lite nykk før full fart var tilbake.. Vet ikke om teorien stemmer men det forsvant når jeg slo det av.. Men merker du ingen slike ting er det ikke noe i veien for å ha det på.. Vurderer å finne en måte å ha det aktivert når jeg ikke spiller.. Endret 14. februar 2005 av immo Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Fikk det samma problemet med Doom3... Så nå er'n deaktivert her også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå