CellularDude Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 At annonsen fra konkurrenten kan fremvises, bør holde. At skriftlig bekreftelse fra konkurrenten - spesielt laget for anledningen - kan fremvises, bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart. Det blir for dumt å begynne å diskutere med kunden da. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 At annonsen fra konkurrenten kan fremvises, bør holde. At skriftlig bekreftelse fra konkurrenten - spesielt laget for anledningen - kan fremvises, bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart. Det blir for dumt å begynne å diskutere med kunden da. vel, det gjorde de Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 vil bare minne om at denne kranglingen ikke gjelder ALLE Lefdal butikker... Du var sikkert "heldig" og traff på en selger som hadde en dårlig dag osv. Ser veldig mye av slikt som blir skrevet her. "bør kunne stoppe kjeften på Lefdal umiddelbart". Selgeren representerer riktignok Lefdal, men trenger ikke henge ut hele Lefdal konsernet av den grunn. Er forøvrig enig i at framvisning av skriftlig tilbud/annonse avis burde stoppe kjeften på selgeren Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dritbra Christian! Kompisen min fikk 400kr for å kjøpe M65 med tele2 pluss når den var ny. Brukte prisgarntien. Den kostet 890 kr på Lefdal og 99 på tele 2.no Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 telefonene du kjøper hos tele2 er "låst" til tele2 i 12 måneder, ergo tilbudene. Så jeg skjønner ikke helt relevansen her når det gjelder å snylte til seg noen kroner hos en god butikk kjede. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) telefonene du kjøper hos tele2 er "låst" til tele2 i 12 måneder, ergo tilbudene.Så jeg skjønner ikke helt relevansen her når det gjelder å snylte til seg noen kroner hos en god butikk kjede. var den rettet mot meg? var ikke selger som hadde en dårlig dag da. Avdelingsleder som ikke trodde på meg. Endret 20. februar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Avdelingsleder da Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Avdelingsleder da uh? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 telefonen blir byttet. snakket med sjefen i dag. fikk også beskjed om at kunder uansett skal behandles med respekt, men selvfølgelig gjensidig. antar det er det nærmeste jeg kommer en unskyldning. Selvfølgelig skulle ikke slikt skje i følge butikksjefen. la oss håpe at den virkelige avdelingslederen tar bedre ansvar ovenfor kundene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå