Tantor_ Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har et problem med denne. Bruker 1152*864 som default oppløsning. Laster inn refreshlock og restarter som jeg får beskjed om. Etter restart laster jeg inn noen spill og alt ser nydelig ut, men innimellom (ganske ofte) ser det ut som om refrl oppdaterer ref rate. Klikker i skjerm, blir svart i 1 sec og alt kommer opp igjen. Blir **** så irritert,,midt inni en dunder kamp på Mohaa feks. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva slags skjermkort har du?? Bruker du et Nvidia skjermkort vil jeg heller anbefale å bruke NVRefreshTool. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 10:10, Tantor_ skrev:asus ti4600 Jupp, test NVRT du. Se om det ordner problemet. Vær obs på at du ikke må øke oppfriskningshastigheten på de oppløsninger du evt bruker til tv-ut (hvis du gjør det). Da vil tv-ut slutte å funke. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 boote? refreshlock funker glimrende for meg, trengs ingen booting o_0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå