Woodoo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har nettopp fått meg ny skjerm, en Samsung SyncMaster 959NF. Men jeg har problemer med å få skjermbildet til å fylle skjermen helt ut til kantene. I høyden går det greit, men i bredden er det en del som ikke dekkes. Jeg har "size" på max. Er det noe jeg kan gjøre for å få fylt ut bredden? Når jeg hadde satt oppdateringsfrekvensen på skjermen til 85 Hz funket det fint, men det var når jeg skiftet til 100 Hz at dette problemet oppstod. Merkelig... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror at du må skifte innstillingene på "egenskaper for skjerm".. 1024*768 pixler f.eks. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har nettopp fått meg ny skjerm, en Samsung SyncMaster 959NF. Men jeg har problemer med å få skjermbildet til å fylle skjermen helt ut til kantene. I høyden går det greit, men i bredden er det en del som ikke dekkes. Jeg har "size" på max. Er det noe jeg kan gjøre for å få fylt ut bredden?Når jeg hadde satt oppdateringsfrekvensen på skjermen til 85 Hz funket det fint, men det var når jeg skiftet til 100 Hz at dette problemet oppstod. Merkelig... mulig den ikke klarer 100 Hz på den oppløsningen du burde ha... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Merk av for "Skjul hz denne skjermen ikke kan vise" så kan du se hva den klarer. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Det var visst oppløsningen som var "feil"... Jeg skulle ha 1280x960, men valgte 1280x1024 ved en feiltakelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå