Torrevieja Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har bursdag 15.mars og jeg hadde tenkt til å ønske meg samsung D500 da jeg syntes denne er mektig fet og bra utstyrt. Men jeg må si jeg har alltid likt Nokia bedre når det gjelder maskinvare. Før hadde jeg en 3650 (eggformede mobilen) Denne var ikke så fin ,men dæven så bra den var. Kamera var bra (Nest første med kamera) og maskinvaren var veldig bra. Så betalte jeg 4000 for Samsung E700 og det var en helbooooom. Ble revet med i mengden og kjøpte den pga LOOKS. Så jeg lurer på om jeg ikke skal satse på skikkerlig mobil denne gangen, Nokia 6680. Hvem tror dere er best og hvilken burde jeg ta.?? Skjermen til Samsung og kameraet er jo veldig bra. Men jeg tror det er bedre og filme med Nokian. Jeg liker og filme med mobilene så det syntes jeg er viktigst ?? Noen forslag Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Nokia 6680 skal ifølge ryktene være en ustyrlig interessant modell. Blant annet skal det vissnok være den første telefonen med det nye tredimensjonale brukergrensesnittet. (Skrevet av Amobil 12/12-2004) http://amobil.no/art.php?artikkelid=12297 er dette sant ??? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvem tror dere er best og hvilken burde jeg ta.?? Hvem jeg tror er best? Jeg er nesten 150% sikker på at D500 ikke har noe å stille opp med mot 6680! Jeg vurderer å dra til med 6680 selv når den kommer - det ser ut til å være en skikkelig råtass-mobil som kommer til å være akkurat like overlegen da som 6630 er nå. Dessuten mener jeg personlig at D500 ser helt j**lig ut. Så jeg ville valgt 6680... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sjekk denne linken folkens; http://www.nokia.com/nokia/0,,70452,00.htm...tl=2AN701961656 Der kan man se fyldige specs og en videosnutt! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Så er du sikkert sånn Nokia Freak da som ikke har eid noe annet en det merke (ikke for å være frekk) Jeg liker også Nokia best når det gjelder mobilen som maskin. Jeg har gått allt for mange ganger i den fellen ved og velge utseende framfor teknologi og maskinvare. Hvordan er skjermen på denne ? Lurer fælt på dette 3D grensesnittet, er det noen som har peiling eller ?. Kan ikke se at det står noe om dette på den siden du refererte til ?. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Så er du sikkert sånn Nokia Freak da som ikke har eid noe annet en det merke (ikke for å være frekk) Jeg liker også Nokia best når det gjelder mobilen som maskin. Jeg har gått allt for mange ganger i den fellen ved og velge utseende framfor teknologi og maskinvare. Hvordan er skjermen på denne ? Lurer fælt på dette 3D grensesnittet, er det noen som har peiling eller ?. Kan ikke se at det står noe om dette på den siden du refererte til ?. Jeg har faktisk eid noe annet enn Nokia! Men du har rett i at jeg favoriserer Nokia som mobil-merke, mange grunner til det. Men hvis vi tar en titt på markedsandelen til Nokia i verden kan man se at ikke er alene om å velge Nokia. Nokia er verdens største mobilmerke og har 38% av verdens-markedet, Sony Ericsson på den andre siden har ca. 5%. Men alvorlig talt du mener ikke seriøst at 6680 ikke er bedre enn D500? Det blir jo som å sammenligne en Lada og en Dodge Viper GTS-R! (nesten) Har dessverre ikke lest noe om 3D-menyer jeg heller! På bilder av menyen ser det jo ikke ut som den har 3D-grensesnitt men....Vi får se.... EDIT: Det er funksjoner som gjelder, utseendet kommer som en bonus! Med dette mener jeg ikke å si at 6680 er stygg for det mener jeg absolutt ikke! Synes faktisk det er en av de vakreste mobilene Nokia har laget. Endret 14. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du burde helt klart velge 6680 Men hvis du ikke har bruk for Symbian eller 3G og heller vil ha en liten mobil, er jo D500 et godt valg Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du burde helt klart velge 6680 Men hvis du ikke har bruk for Symbian eller 3G og heller vil ha en liten mobil, er jo D500 et godt valg Å sammenligne Nokia 6680 og Samsung D500 er det samme som å sammenligne Windows XP og Windows 3.11.. 6680 er i en helt annen klasse, for helt andre brukere enn D500`s. Har du nok penger, kjøp for all del 6680 fremfor D500. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvor mye vil N6680 koste? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er så idiotisk når folk skal begynne å sammenligne telefoner som ER ute med telefoner som har nettopp blitt annonsert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Telefonen har definitivt ikke et 3D-grensesnitt. Det er nok basert på en stor misforsåelse - det som egentlig har vært ment er nok at telefonen har ikoner med mer 3D-look enn tidligere (f.eks slik som SE K700i har). Hadde det vært noe revolusjonerende hadde selvfølgelig Nokia brukt det i markedsføringen for det det var verdt. Btw, er jo lite vits i å sammenligne disse telefonene. Nokia 6680 knuser jo D500 på alle områder bortsett fra Design hovedsaklig. D500 ser jo mye stiligere ut, og er jo en del mindre. Endret 14. februar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvor mye vil N6680 koste? 4500 kr ca., er det jeg har lest. Kan dog hende at det blir litt dyrere, men egentlig ikke noen særlig grunn til det. Maks 5000 ihvertfall. Denne er feilpostet og jeg flytter den til riktig forum. Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Uff...vil ikke si at nokiaen ser NOE fin ut! Designmessig ville jeg MYE heller hatt D500... Men, utseendet er vel ikke alt. Smak og behag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå