DaChronix Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hepp! er vel ingen andre her som har en Hyundai ImageQuest Q910 19" CRT monitor som har problemer med at skjermen til tider "slår seg av" ved at bildet detter ut selv om skjermen fortsatt står på. Slår jeg av og på skjermen et par ganger kommer bildet som regel tilbake igjen, men ikke alltid. Er også noen problemer med at skjermen helt plutselig og av seg egen vilje finner det for godt at den skal gjøre skjermbildet mitt mindre. Skjermen har holdt på slik siden jeg fikk den for snart ca litt over 1år siden om jeg husker korrekt, vet jeg burde tatt kontakt med forhandler/butikk når jeg fant ut at den holdt på slik, men har aldri fått summet meg til det. Noen andre som har hatt/har slike problemer med skjermen eller kanskje har hørt om det? Har testet de offisielle driverne fra Hyundai i tiellgg til å bare la WinXP ta seg av driverne på egen hånd, problemeene oppstår uansett. /daC! Lenke til kommentar
bjoennungen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei! Har en ImageQuest Q17med samme problem. Kjører D-SUB inngangen nå, men skal kjøpe DVI-DVI kabel for å se om det blir bedre. Har hatt skjermen i 3 år uten problemer. Problemene har kommet de siste 3mnd i økende omfang. Jeg har hatt skjermen veggmontert denne tiden. Kanskje det har utløst dette?? Kjører 2000, og skjermkortet er et ASUS V8420. Ganske sikker på at det er skjermen, lik oppførsel for en gammel 486'er og... Noen forslag til løsninger?? bJøRn Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) har samme problemet!?!?!?!? Endret 7. mars 2005 av sthomas Lenke til kommentar
bjoennungen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Skreiv en mail til Hyundai support i England og ble henvist til Infocare.no. Samtidig ble det antydet at feilen trolig lå i "main board", og at det ikke kom an på hvilke av inngangene en brukte. Har nå bestilt en DVI-DVI kabel så skal prøve det først. Prisene for reparasjon ligger visst på 650 for 17" og 950 for 19 tommer. Returfrakt på 160/190+ evt ny emballering. Alle priser + mva. Står ikke helt spesifikt hvor lang garantien er, men min skjerm er over 3 år, så jeg regner den utenfor. Itillegg diverse krav opplistet for å få dekket det av garantien.... Får telle litt på knappene og prøve ny kabel først.... Noen som har erfaringer om levetid etter slike reparasjoner?? bJøRn Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 3 års garanti gjelder og fikk akkurat den samme feilen ca. 3 uker siden. Tok kontakt med Infocare og fikk ny (bytte)skjerm tre dager senere uten noen kostnader.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hei jeg har en Hyundai imageQuest Q910, har hatt den i nesten 2 år nå, men har har aldri hatt noen problemer med den... Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Min Hyundai Q17S 17" LCD døde for en uke siden. Siden butikken hvor jeg kjøpte den ikke svarer på mail (lagt ned?) så må jeg vel ta kontakt med infocare.. Når man sender inn skjermen til infocare, kan man forvente å få en skjerm uten pixelfeil tilbake? Skjermen min har ingen pixelfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå