Gjest Slettet+987123489743 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei, Er det noen som har denne telefonen? Evt. har noen fått fikset norsk ordbok til denne? Mener at Motorola har separat ordbok og software, slik at jeg kan ha norsk ordbok, men engelsk software? Det beste hadde jo vært om det fantes norsk software OG ordbok Tar gjerne i mot tips o.l.. Jeg måtte kjøpe fra utlandet, siden jeg ikke fant denne i Norge. Vet noen om eventuelle nettsider med ordbøker/software? Fant ikke dette på Motorola sine hjemmesider. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du må ta den til et service senter som kan legge inn nordisk firmware. Kommer jo litt ann på hvor du bor hvor det blir lettest å gjøre dette, men i Oslo området er det flere steder man kan få gjort dette iløpet av en dag. Må huske å ta backup av telefonboken, ettersom at den og all annen informasjon på telefonene vil bli slettet når de kjører opp nordisk FW. -Heiper- Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Endret på emnetittelen da denne var passelig ubrukelig. Flytter denne også da den var feilpostet -Remerser Endret 15. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå