ØyvindStrøm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Var fast bestemt på Nec 1770 NX, men så så jeg at begge skjermene kosta det samme 2295,- LG er 19" og Nec er 17" begge har 12ms. Burde jeg fortsatt kjøpe NEC eller skifte til LG ? Noen som har noen meninger her tas med takk! MVH Øyvind Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har en LG L1915S nå som jeg er meget fornøyd med. Hadde LG L1715S før. Har fint lite negativt å si om disse billige LG skjermene. Jeg spiller en del og merker omtrent ikke etterslep på L1915S. Den duger til svært allsidig bruk. Men når det er sagt så er det jo noen av de billigste skjermene man får, så en kan ikke forvente kanonskjerm. Synes allikevel en får mye for pengene. Men max oppløsning på 19" er 1280x1024, som for mange kan være noe lavt i forhold til størrelsen på skjermoverflaten. Trond Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har lillebroren til den LG L1715S og er meget fornøys, er bra til spillig og alt annet, jeg har ihvertfall ikke noe negativt og si om denne skjermen! Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg fikk ny LCD skjerm for første gang i går. Skulle egentlig hentet den på fredag, men det ble ikke noe av grunnet sykdom fra min side. Men jeg har kjøpt altså den aller nyeste skjermen fra Samsung. Samsung SyncMaster 913N - med utrolige 8 ms i responstid. Tolkes som verdens raskeste 19"tommer er noe av uttalen i bladet HjemmePC. Jeg er kjempefornøyd. Men jeg fikk veldig vondt i øynene første gangen, men så stilte jeg ned Brightness/Lysstyrke og Contrast/kontrast og endret oppløsningen på skjermen til 1280x1024. Da ble det bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå