Whiteshit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 The Chemical Brothers - Denmark Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Vanessa Mae har jeg faktisk masse musikk av, men jeg har enda ikke funnet noe som er "rockete" eller aggresivt nok. Men hadde jeg funnet det tror jeg hun hadde kommet høyt på listen av sanger jeg ville brukt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Øhrm, sjekket du LCD Soundsystem? Det er treningsmusikk så det holder. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vanessa Mae har jeg faktisk masse musikk av, men jeg har enda ikke funnet noe som er "rockete" eller aggresivt nok. Men hadde jeg funnet det tror jeg hun hadde kommet høyt på listen av sanger jeg ville brukt. Har bare Storm skiva.. Er en liten stund siden jeg har hørt på den, men trodde kanskje den var "rockete" nok.. men, kanskje ikke da!? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Pkk - Resurection flere slike eksempler, eller er jeg i feil gate? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Sjekket LCD Soundsystem ja, jeg vet ikke helt hva som var gale, men det var noe som ikke stemte der. Nå har jeg ikke plukket ned så masse sanger av de, så det kan godt være de har andre som passer bedre. Pkk - Resurection kan funke, men det var et langt mellomspill inni der som i så fall må klippes vekk. Men det kan absolutt funke. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Beasty Boys har jo en del intrumentaler Men skal du ha noe totalt instrumentalt kan du jo finne fram Apocalyptica, men eksplosivt og energisk er det laaangt ifra Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Liquid tension project, virkelig bra instrumental, ellers finnes det jo mange gode hiphop instrumental beater! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Liquid tension project, virkelig bra instrumental, Heter Liquid Tension Experiment, og er blitt foreslått og diskutert før. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mission Imposible sangen. Pitchen litt opp - voila Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Prodigy har jeg masse av, problemet er bare at de sangene de har laget instrumental-versjoner av ofte er akkurat litt for treig rytme på. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 si et par eksempler da, slik at vi vet hvor vi skal. Regner med at Jean Michel Jarre ikke er interessant Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Prodigy - Baby's got a temper (instrumental) kunne vært flott, men da må den pitches opp en del. Samme gjelder en god del av musikken til Rob Dougan (der må man gå bærserk på pitchen). Vanessa Mae kan fungere. En del av Ayla sin musikk er masse brukt, da spesielt Kosmonova og Liebe. Safri Duo er bra, men temmelig oppbrukt. Kan komme med flere etterhvert som jeg kommer på noen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Inflames - Man made God (litt rask rytme) Inflames - Dialogue with the stars Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Pink Panther theme? Popcorn ? Du kan jo ehh... spørre "butikken" om de har noen cheerleaders sanger inne Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nightwish -> Moondance Nightwish -> Crimson Tide / Deep Blue Sea Nightwish -> Witchdrums Nightwish -> Etiäinen Barcode Brothers -> Flute Alt fra Safri Duo Dimmu Borgir -> Fear And Wonder Sirenia -> Seven Sirens And A Silvertear Sirenia -> Obire Mortem In Flames -> Acoustic Medley In Flames -> Pallar Anders Visa In Flames -> The Jetsters Dance In Flames -> Dreamspace In Flames -> Hårgalåten In Flames -> Timeless Rhapsody -> Elnor's Magic Valley Rhapsody -> Eldgar's Green Valleys Matrix-Reloaded-musikken (pleier å funke bra til det meste) Sonata Arctica -> Reckoning Day, Reckoning Night Sonata Arctica -> Revontulet Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Skjønner ikke hva du skal med sånn stressete, agresiv musikk..? Vi bruker mye chill-out musikk vi. Blant annet Frank Mills og sånt. Mye deiligere å ha en "rolig" musikk og konsentrere seg, enn å spille aggresiv musikk å skru seg selv opp i skyene, for så å glemme satsen og overrotere på momentene istedenfor... Men vi har også brukt musikk som Special D, Dj Mangoo, Spritney Bears og Safri Duo Bare et tips Endret 29. november 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Turisas - Katuman Kaiku Moonsorrow - Kuun Suru Moonsorrow - Tyven Finntroll - Krig Finntroll - Bakom Varje Fura Finntroll - Intro Finntroll - Svampfest Finntroll - Routas Vaggvisa Finntroll - Souhengen Sija Finntroll - Veripuu Finntroll - När Allt Blir Is Finntroll - Avgrunden Öppnas Glittertind - Set Sail To Vinland Ensiferum - Intro Ensiferum - Ferrum Aeternum Ensiferum - Mourning Heart (Interlude) Rob Dougan - Furious Angels Rob Dougan - Chateau Don Davis - Main Title Don Davis - Trinity Dream Juno Reactor feat. Gocoo - Teahouse Juno Reactor vs. Don Davis - Burly Brawl Juno Reactor/Don Davis - Mona Lisa Overdrive Oakenfold - Dread Rock Agathodaimon - Yesterday's Reprise Yngwie Malmsteen - InstruMENTAL Institution Pagan's Mind - Approaching Pagan's Mind - Back To The Magic Of Childhood: Conception, Pt. 1 Pagan's Mind - Back To The Magic Of Childhood: Exploring Life, Pt. 2 Pagan's Mind - Coming Home Pagan's Mind - Appearance Pagan's Mind - Prelude To Paganism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå