Kim T Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mulig jeg poster på feil plass. Jeg lurer på hvordan man får postet ett bilde/html fil inn i en post på ett forum. Hva skal man skrive som kode? når det er ett bilde skal man skrive men hva skal jeg skrive for å få postet f.eks denne html i ett forum som "bilde". Til nå vises den bare som en link. Er det i det hele tatt mulig? http://home.online.no/~kimthoma/webtesting2.html Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Slik du mener? Du må bare ta linken til selve bildet, i stedet for linken til der bildet ligger. Et bilde er ikke en html fil, men f.eks en .gif fil. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 hvis du ser på innlegget kan jeg det med bilder......men i forumet som jeg skal legge det inn i kan man legge inn istedetfor men da kommer bare linken opp til bildet/html siden......ser at det er andre som benytter seg av denne metoden men hvordan får du hvist html siden som ett bilde i innlegget..... P.S: du har jo ikke hele bildet med nå Takk ellers for hjelpen! Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvis du mener bilde av en HTML side er det bare å bruke Print Screen og lagre som .jpg/.gif og legge ut på siden din. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 vet ikke om jeg har ordlagt meg feil eller det er vanskeligå forstå hva problemet mitt er......skal prøve å forklare en gang til....Det er jeg som har laget den html filen som jeg refererer til på toppen av tråden.. Grunnen til at det ble en html fil er at deler av teksten i bildet er en link. Siden jeg skriver en del på forumer og slikt ønsker jeg å legge ved en "signatur" hittil har jeg brukt bilder uten problem. Er det i det hele tatt mulig å gjøre det samme med en html fil slik at den vises som en signatur?.....Eller er det andre bilde format som kan inneholde en link? Takker for alle innlegg hittil Hilsen: Meg Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette går ikke ann på noen forum så vidt jeg vet, og kommer sikkert aldri til å gå ann heller. Det ville rett og slett vært en alt for stor sikkerhetsrisiko. Men dersom du bare vil ha et bilde med en link, er det stort sett ikke noe problem Her på forumet kan du gjøre det slik: [url=http://www.google.com/][img=http://home.online.no/~kimthoma/webtesting2_01.gif][/url] Slik vil det se ut: Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) takker for svarene tror jeg har skjønt hvordan jeg skal gjøre det med det siste innlegget EDIT: Mohuhau er KONGE Var ikke akkurat det resultatet jeg hadde håpet på men det gjorde samme nytten! Endret 14. februar 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå