sablabra Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som vet om dette har kommet? Det står at det skal komme i februar. Jeg kom over den her artikkelen: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...F88D69023BE0873 De sier det skal komme blant annet uten Windows Media Player. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det finnes jo allerede en slik en. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Gjør det?? Har du en link? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Eneste forskjell er at den ikke kommer med Windows Media Player installert. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Så de for lov til å ta med IE og Outlook Express og alt det der også? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvis du vil ha en strippet versjon av XP er det lettere å lage en selv, med f. eks. nlite. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så de for lov til å ta med IE og Outlook Express og alt det der også? Ja. Patetisk krav fra EU er det ikke? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm.. D er jo en begynnelse da.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hmm.. D er jo en begynnelse da.. Vel, det er nå så... Hva med at konkurrentene begynner å lage gode programmer slik at de lager konkurransen selv? Å gi ut en ny Windows XP versjon uten en mediaspiller installert bare for å "lage" konkurrense er for drøyt. Endret 14. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis du vil ha en strippet versjon av XP er det lettere å lage en selv, med f. eks. nlite. Hvordan er det å legge inn programmer, feks office, VLC player, ffdshow codec + diverse, med dette programmet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg synes at de kunne hivet ut både OE og IE med det samme de var i gang med å kaste ut Media Player fra XP. etter min mening så trenger vi hverken IE eller OE. finnes jo så mange bedre alternativer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Men krever ikke windows update ogsånn IE? Da er vi jo avhengige av denne nettleseren uansett - sett at vi vil oppdatere windows. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Men krever ikke windows update ogsånn IE? Da er vi jo avhengige av denne nettleseren uansett - sett at vi vil oppdatere windows. Neida, Mozilla FireFox har faktisk en plugin som støtter Windows Update, så det er strengt talt ikke nødvendig med IE lenger, bruker den litt selv, men da bare på de sider som FireFox ikke henger helt med på.. FireFox trenger litt mer finpuss, men er absolutt et godt alternativ for deg som vil tette de siste sikkerhetshullene. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Men krever ikke windows update ogsånn IE? Da er vi jo avhengige av denne nettleseren uansett - sett at vi vil oppdatere windows. Neida, Mozilla FireFox har faktisk en plugin som støtter Windows Update, så det er strengt talt ikke nødvendig med IE lenger, bruker den litt selv, men da bare på de sider som FireFox ikke henger helt med på.. FireFox trenger litt mer finpuss, men er absolutt et godt alternativ for deg som vil tette de siste sikkerhetshullene. Vel, det er jo bra da Var jeg ikke klar over faktisk. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan noen lenke til denne pluggen ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Windows Update benytter så vidt jeg vet seg av activex for å fungere, en funksjon Firefox verken har eller burde ha. Jeg har ikke funnet og har blitt fortalt at en slik utvidelse som gir den denne funksjonen ikke finnes, og om den alikevel finnes burde man ikke benytte seg av den. Activex er en av IE største sikkerthetshull. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm, den "nlite" saken så jo utrolig bra ut. Skal huske på den neste gang jeg må installere Windows. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Du kan uansett bare skru på "automatic updates". Da trenger man ikke IE, det er kun hvis du skal oppdatere manulelt. Jeg avinstallerte IE med XPLite, og da måtte jeg avinstallere noe windows update greier også. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er jo greit med en nettleser ved nyinstallering da. Så man kommer seg til mozilla.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå