Gå til innhold

Nedstrippet versjon av Windows XP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. D er jo en begynnelse da..  :roll:

Vel, det er nå så... Hva med at konkurrentene begynner å lage gode programmer slik at de lager konkurransen selv? Å gi ut en ny Windows XP versjon uten en mediaspiller installert bare for å "lage" konkurrense er for drøyt.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Men krever ikke windows update ogsånn IE? Da er vi jo avhengige av denne nettleseren uansett - sett at vi vil oppdatere windows. :cry:

Neida, Mozilla FireFox har faktisk en plugin som støtter Windows Update, så det er strengt talt ikke nødvendig med IE lenger, bruker den litt selv, men da bare på de sider som FireFox ikke henger helt med på..

FireFox trenger litt mer finpuss, men er absolutt et godt alternativ for deg som vil tette de siste sikkerhetshullene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Men krever ikke windows update ogsånn IE? Da er vi jo avhengige av denne nettleseren uansett - sett at vi vil oppdatere windows. :cry:

Neida, Mozilla FireFox har faktisk en plugin som støtter Windows Update, så det er strengt talt ikke nødvendig med IE lenger, bruker den litt selv, men da bare på de sider som FireFox ikke henger helt med på..

FireFox trenger litt mer finpuss, men er absolutt et godt alternativ for deg som vil tette de siste sikkerhetshullene. :thumbup:

Vel, det er jo bra da :w00t:

Var jeg ikke klar over faktisk. :)

Lenke til kommentar

Windows Update benytter så vidt jeg vet seg av activex for å fungere, en funksjon Firefox verken har eller burde ha. Jeg har ikke funnet og har blitt fortalt at en slik utvidelse som gir den denne funksjonen ikke finnes, og om den alikevel finnes burde man ikke benytte seg av den. Activex er en av IE største sikkerthetshull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...