ZoRaC Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som vet om en mulighet for å lage et web-skjema som sjekker brukernavn/passord mot en .htpasswd-fil slik at jeg slipper den "stygge" gråboksen som kommer opp når jeg bruker .htaccess? Vil helst slippe å putte inn "session_start()" i alle filer (noe som er en av grunnene til at jeg bruker .htaccess nå)... Lenke til kommentar
???????? Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 At du ikke vil "putte inn session_start()" antar jeg betyr at du ikke vil åpne alle filene og plassere inn tekst der - for det holder ikke med session_start(). Hvis du ikke vil det så kan nok ikke PHP hjelpe deg. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du bruker noe annet i Java Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) ????????: Vet at det ikke er nok... poenget er at jeg har så mange filer og orker ikke å redigere alle... Edit: Hva må jeg putte inn i alle filene da? (kanskje jeg tar meg tid til å gjøre det likevel) hotstian: Kan man bruke Java på en vanlig server, uten noe "ekstra"? Endret 14. februar 2005 av ZoRaC Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) hotstian: Kan man bruke Java på en vanlig server, uten noe "ekstra"? nei du må ha noe java greier du får på http://sun.com et sted. Gratis og alle som ser på siden din må ha en java klient MEN i java kan du lage super sikre siden som eks Banken har gjort Endret 14. februar 2005 av hotstian Lenke til kommentar
toss Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 det må jo være en måte for å få vekk den boksen og bruke en vanlig form i stedet? eller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå